تاریخ انتشار: 1397/04/22 14:27
کد خبر: 139039

مودریچ: حاضرم هر چهار جام لیگ قهرمانان را بدهم!

مودریچ، ستاره‌ی رئال مادرید که بارها فتح جامهای پرافتخار را تجربه کرده می‌گوید حاضر است همه‌ی آنها را بدهد ولی تیمش روز یکشنبه در مقابل فرانسه پیروز شده و جام جهانی را بدست آورد.
مودریچ: حاضرم هر چهار جام لیگ قهرمانان را بدهم!

لوکا مودریچ درباره‌ی اهمیت فینال جام جهانی برای او می‌گوید حاضر است چهار جام قهرمانی لیگ قهرمانان که با پیراهن رئال بدست آورده را بدهد ولی جام جهانی را بالای سر ببرد. 

کرواتها برای رسیدن به فینال جام جهانی 2018 بسیار سختی کشیدند ولی ستاره‌ی رئال مادرید که در برنابئو چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده می‌گوید بازی در فینال جام جهانی فرصتی است که ممکن است در زندگی هر فوتبالیست فقط یک بار اتفاق بیفتد و او مصمم است از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. 

مودریچ می‌گوید" حاضرم هر چهار جام لیگ قهرمانان را بدهم و این یکی را بگیرم. در فینال هر اتفاقی بیفتد این بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش کرواسی است. ولی همه‌ی ما در تیم ملی می‌خواهیم قهرمان جام جهانی شویم. همه سرشار از اعتماد به نفس هستیم. ما تیم باشخصیتی هستیم و همه‌ی خصوصیات لازم برای قهرمان جهان شدن را داریم ". 

مودریچ در عین حال به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی مطرح شده ولی او می‌گوید بیشتر روی موفقیت تیم ملی کشورش تمرکز دارد. 
مودریچ می‌گوید " همه در این باره از من سوال می‌کنند ولی من به این مساله اهمیت چندانی نمی‌دهم. ما باید  موفق شویم. اگر نتوانیم این یک قدم آخر را برداریم ... نه باید موفق شویم. ما در شروع رقابتها خیلی متواضع بودیم و به هیچ وجه خودنمایی نمی‌کردیم. هدف ما در وهله‌ی اول صعود از مرحله‌ی  گروهی بود. من در حال  حاضر آنقدر به  تیم‌مان اعتقاد دارم که هیچ وقت اینقدر به تیم ملی فوتبال کرواسی مطمئن نبوده‌ام. به نظرم رسیدن ما به این مرحله به هیچ وجه تصادفی و از روی شانس نبوده ". 

تا امروز بهترین نتیجه‌ی  کرواسی در تورنمنتهای بزرگ، در جام جهانی 98 فرانسه اتفاق افتاده. زمانی که کروات‌ها در مرحله‌ی  نیمه‌نهایی به لطف دو گل لیلیان تورام شکست خورده و از صعود به فینال بازمی‌مانند. 

مودریچ که آن زمان 13 ساله بوده می‌گوید " لیلیان تورام را به خاطر می‌آورم. خیلی خوب یادم می‌آید که چقدر ناراحت شده بودم. می‌شود گفت که ما حالا می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم. من از کلمه‌ی دیگری استفاده نمی‌کنم. ولی آن کرواسی باید به فینال می‌رسید ".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyaml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مودریچ: از نیمه نهایی جام جهانی لذت خواهیم برد
یک بار دیگر شخصیت‌مان را نشان دادیم