تاریخ انتشار: 1397/04/23 18:16
کد خبر: 138833

پیشنهادات جذاب باعث جدایی ستاره بارسلونا می شود؟

رسیدن سه پیشنهاد جذاب لیگ برتری برای یری مینا باعث شده تا بارسلونا به فروش این مدافع کلمبیایی راضی شود.
پیشنهادات جذاب باعث جدایی ستاره بارسلونا می شود؟

مینا زمستان گذشته بود که با قراردادی به ارزش 11.8 میلیون یورو از پالمیراس جدا و راهی بارسلونا شد اما نتوانست ارنستو والورده را به خود متقاعد کند و در انتهای فصل، انتقال قرضی او به تیمی دیگر در دستور کار مدیران بارسا قرار گرفت اما در جام جهانی اتفاقی افتاد که کسی تصورش را هم نمی کرد.

مینا به شکلی غیرمنتظره، به ستاره کلمبیا تبدیل شد و با زدن سه گل بسیار مهم و ارزشمند، چشم ها را به خود خیره کرد به طوریکه اکنون سیل پیشنهادات برای وی به دست مدیران بارسا رسیده است.

طبق ادعای اسپورت، پس از جذب کلمنت لانگله و درخشش مینا در جام جهانی، حالا دیگر انتقال قرضی این بازیکن کلمبیایی مطرح نیست و بارسا قصد دارد او را به فروش برساند.

لسترسیتی، وستهام و اورتون، سه باشگاه انگلیسی هستند که پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای مینا ارائه داده اند و در بارسلونا بر این اعتقاد هستند که فروش مینا، بهترین راه حل ممکن است. انتقالی که 22 میلیون یورو سود نصیب بارسلونایی خواهد کرد که تا ماه گذشته به انتقال قرضی مینا هم راضی بود.

خود این بازیکن نیز در مصاحبه اخیرش تاکید کرد که دوست دارد فصل بعد در تیمی بازی کند که دقایق بیشتری به وی بازی برسد و با این اوصاف، می توان جدایی او را قطعی دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggdo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


6 نکته ای که از خرید جدید بارسا نمی دانید