تاریخ انتشار: 1397/04/23 22:36
کد خبر: 138796

قدوس دست بردار نیست؛ سامان همچنان گل می زند

ستاره ایرانی استرشوند با شوت استثنایی دروازه مالمو را باز کرد و استرشوند را به یک امتیاز رساند.
قدوس دست بردار نیست؛ سامان همچنان گل می زند

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته سیزدهم لیگ آلسونسکان سوئد تیم استرشوند که در دیداراخیرش هاماربی رده دومی را با گلزنی سامان قدوس شکست داده بود، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب هم با بهره مندی از مهاجم ایرانی خود به مصاف مالمو رده هشتمی رفت.

تک گلی که مارکوس روزنبرگ در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند، موجب پیروزی مالمو در نیمه اول شد ولی در ادامه مسابقه درخشش کاپیتان ایرانی استرشوند اجازه نداد تیمش همانند پنج مسابقه گذشته شکست بخورد.

در دقیقه ۷۲ استرشوند پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که سامان قدوس با شوت پای راست استثنایی که توپ را از بالای دیوار دفاعی بازیکنان مالمو عبور داد و به کنج دروازه فرستاد، گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش را از پنجمین باخت نجات دهد و به روند خوب خود در این فصل ادامه دهد.

در ادامه مسابقه گلی رد و بدل نشد تا یاران قدوس با حفظ روند شکست ناپذیری برای ششمین هفته متوالی، به امتیاز ۲۱ برسند و تنها بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به یورگاردن در رده پنجم جدول لیگ آلسونسکان سوئد قرار بگیرند.

سامان قدوس که در هر سه مسابقه جام جهانی روسیه به‌عنوان بازیکن تعویضی برای تیم ملی ایران به میدان رفته بود، در بازگشت به سوئد روند فوق‌العاده‌ای داشته و بعد از آنکه در دیدار اخیرشان برابر هاماربی گلزنی کرد، امشب هم به زیبایی دروازه مالمو را باز کرد تا تعداد گل‌های خود را به عدد ۶ افزایش دهد و در جایگاه سوم برترین گلزنان لیگ آلسونسکان بایستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gqnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بهترین بازیکن کی‌روش مقابل اسپانیا کیست؟!