تاریخ انتشار: 1397/04/26 10:03
کد خبر: 138439

لوپتگی: دوست نداشتن رئال مادرید سخت است

سرمربی جدید کهکشانی‌‌ها در اولین روز کاری‌اش در این تیم از رضایت خود از قبول مسئولیت هدایت قهرمان اروپا گفت.
لوپتگی: دوست نداشتن رئال مادرید سخت است

خولن لوپتگی در اولین جلسه تمرینی رئال مادرید زیر نظر او مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید انجام داد. او گفت: دوست نداشتن رئال مادرید سخت است. من همه چیز این تیم را دوست دارم، حتی سرود آن را. ما تیمی فوق‌العاده داریم. من قبلاً هم به زمین تمرینی والدبباس آمده بودم. با هیچ واژه‌ای نمی‌شود آن را توصیف کرد. همچنین هیچ واژه‌ای نیست که با آن بتوانم عشق و محبتی را که در مراسم معارفه‌ای در این تیم دریافت کردم، توصیف کنم. من همه چیز را دوست داشتم.

لوپتگی افزود: من روی کارم به‌عنوان یک مربی تمرکز دارم. تیمم بسیار خوب است و صرفنظر از اتفاقات غیرمنتظره در هفته‌های آتی، وضعیت ما مشخص خواهد شد.

با وجود سه قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، لوپتگی مصمم است که این تیم را ارتقا دهد و آن را یک بار دیگر برای رقابت در این تورنمنت آماده کند.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: همه ما می‌توانیم پیشرفت کنیم و این وضعیت برای کار کردن هر بازیکن و هر سرمربی حرفه‌ای عالی است. من آدمی هستم که همیشه به دنبال ارتقا دادن سطح خود است و می‌خواهد این انگیزه را به تیم‌هایش انتقال دهد.

اولین مأموریت لوپتگی در رئال مادرید تصاحب سوپرجام اروپا و مصاف با اتلتیکومادرید در این بازی است که ماه آینده برگزار می‌شود.

او در این خصوص عنوان کرد: بازگشت به رئال مادرید همیشه خاص است، چون همیشه آن را خانه خودم دانسته‌ام. اینجا جایی است که من بزرگ شده‌ام و بخش زیادی از شخصیت فعلی‌ام در آن شکل گرفت. بازگشت به رئال مادرید به‌عنوان سرمربی تیم اصلی باشگاه بی‌نهایت زیباست و نشانه‌ای از مسئولیت پذیری و هیجان. من به بهترین باشگاه دنیا آمده‌ام و البته که بیشترین انتظار از آن وجود دارد. من مطمئنم که از پس برآورده کردن انتظارات برمی‌آیم و ما باید برای بردن اولین جام تلاش کنیم که آن 15 آگوست در سوپرجام اروپا مقابل اتلتیکومادرید است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oy8bl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



3 قیچی برگردان برتر قرن ، زیر طاق آسمان (تصاویر)