تاریخ انتشار: 1397/04/30 10:45
کد خبر: 137850

داغ ترین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی

این روزها فوتبال اروپا روزهای داغ نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذارد. در مطلبی که می‌خوانید به مهمترین خبرهایی که امروز درباره‌ی نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی مطرح شده می‌پردازیم.
داغ ترین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی

تاتنهام برای دریافت یک پیشنهاد 66میلیون دلاری از رئال مادرید برای دفاع راستش کیه‌ران تریپیر آماده شده است. تریپیر بعد از نمایش خوبی که در جام جهانی برای تیم ملی انگلیس داشت، ارزش خود در بازار نقل و انتقالات را به شدت بالا برده و به یکی از هدف‌های اصلی باشگاه‌های بزرگ انگلیسی و غیرانگلیسی تبدیل شده. سان گزارش داده انتظار می‌رود تاتنهام در مقابل از دست دادن او مقاومت کند. تاتنهام تابستان پارسال با تریپیر یک قرارداد 5ساله امضا کرده.

 

انگولو کانته بازیکن چلسی و باشگاه پاریس سن‌ژرمن در حال گفتگو هستند تا این هافبک فرانسوی به فرانسه منتقل شود. روزنامه‌ی لوپاریزین فرانسه می‌گوید ولی انتقال کانته به پاریس بسیار دشوار است. آبی‌های لندن قیمت کانته را 129 میلیون دلار اعلام کرده‌اند و پاریس سن‌ژرمن برای اینکه بتواند از پس این مبلغ برآید باید آنخل دی‌ماریا، گونسالو گوئدس و جسی را به فروش برساند. با اینحال به گزارش لوپاریزین نمایندگان کانته و رئیس سازمان ورزش باشگاه پاریسی در حال گفتگوهای جدی برای تنظیم قرارداد هستند. پاریس سن‌ژرمن قبلاً هم در جذب بازیکنان گران‌قیمت ید طولایی داشته و تابستان پارسال کیلین امباپه و نیمار را به پاریس آورده بود.

 

از سوی دیگر اسکای اسپورتز هم گزارش داده که بارسلونا برای بار سوم، این بار با پیشنهادی 72 میلیون دلاری برای جذب ویلیان، مهاجم چلسی اقدام کرده. بارسا در دو هفته‌ی اخیر دومین بار است که برای جذب ویلیان پیشنهاد می‌دهد. آخرین پیشنهاد بارسا به چلسی مبلغ 69 میلیون دلار بود که از طرف باشگاه لندنی پذیرفته نشد. نمایندگان ویلیان و دو باشگاه در حال مذاکره هستند تا احتمال انتقال ویلیان به بارسا را بررسی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ar9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان رضایت بدهد، مهاجم سابق فولاد مسی می‌شود
اختصاصی فرتاک ورزشی|