تاریخ انتشار: 1397/05/01 12:31
کد خبر: 137577

قوچان نژاد رسما به آپوئل قبرس پیوست

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال با باشگاه آپوئل قبرس قرارداد همکاری امضا کرد.
قوچان نژاد رسما به آپوئل قبرس پیوست

رضا قوچان نژاد مهاجم سال گذشته تیم هیرنفین هلند که در پایان رقابت های باشگاهی این کشور در سال کشور از هواداران خداحافظی کرده بود، فوتبالش را در لیگ قبرس ادامه خواهد داد.

قوچان نژاد در جام جهانی 2018 روسیه نیز مثل 4 سال قبل همراه تیم ملی حضور داشت اما با صلاحدید کارلوس کی روش فرصتی برای بازی پیدا نکرد و بعد از مسابقات نیز او در تصمیمی ناگهانی از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد.

گوچی که چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران هم داشت، گفته بود علاقه ای به حضور در لیگ ایران ندارد و به همین خاطر پیشنهادهای خارجی اش را بررسی کرد. در نهایت بعد از مذاکرات با مسئولان باشگاه آپوئل قبرس با آنها به توافق رسید و امروز قراردادش را به مدت یکسال با این تیم امضا کرد.

حساب رسمی باشگاه آپوئل قبرس در توییتر روز گذشته خبر از توافق با قوچان نژاد داده بود و حالا امروز قرارداد او امضا شد تا مشکلی برای حضور در این سطح از فوتبال نداشته باشد.

آپوئل پرسابقه ترین تیم قبرس محسوب می شود که عناوین قهرمانی متعددی به دست آورده و سال گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. حالا قوچان نژاد 31 ساله بعد از بازی در کشورهای بلژیک و هلند در قبرس چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2albql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه کی روش با مجله «فور فور تو»: دو عنصر حیاتی باعث تفاوت بازیکنان بزرگ با بقیه بازیکنان می شود