تاریخ انتشار: 1397/05/05 13:44
کد خبر: 136929

ستاره جوان آژاکس علاقه ای به حضور در بارسلونا ندارد!

درحالیکه بازار شایعات درباره‌ی انتقال فرانکی دی‌یونگ از آژاکس به بارسلونا همچنان داغ است، ستاره‌ی جوان آژاکس اعلام کرد که او به هیچ وجه قصد ندارد باشگاه خود را ترک کند.
ستاره جوان آژاکس علاقه ای به حضور در بارسلونا ندارد!

دی‌یونگ 21ساله فصل گذشته در لیگ هلند 22 بار به میدان رفته و هفت پاس گل داده بود و عملکرد درخشانش با پیراهن آژاکس به شایعات بسیاری دامن زده بود مبنی بر اینکه قهرمان لالیگا بارسلونا قصد دارد این بازیکن تیم ملی زیر 21سال هلند را به خدمت بگیرد. 

ولی آژاکس از آغاز هر گونه انتقال دی‌یونگ به باشگاه‌های دیگر را تکذیب کرده بود. 

گفته می‌شود انتقال او ممکن است به این بستگی داشته باشد که آیا آژاکس خواهد توانست به مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان صعود کند یا نه ؟ روز چهارشنبه در جریان پیروزی 2-0 آژاکس در مقابل اشتورم گراتز اتریش در بازی رفت مرحله‌ی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، دی‌یونگ 90  دقیقه بازی کرد. 

ولی دی‌یونگ در مصاحبه با روزنامه‌ی هلندی فوتبال اینترناسیونال این شایعات را به شدت تکذیب کرده و گفت:" شایعات و خبرها درباره‌ی انتقال من همچنان ادامه دارد. من خبرها را می‌بینم. همه درباره‌ی من صحبت می‌کنند. این حرفها اوایل به نظرم بامزه بود. ولی بعد به خودم گفتم یعنی این حرفها نمی‌خواهد تمام شود ؟ ولی با وجود همه‌ی این مسائل، تابستان خیلی عادی‌ای داشتم". 

بارسلونا البته این هفته با عقد قراردادی 41 میلیون یورویی با ستاره‌ی برزیلی، مالکوم، خبرساز شده است. آرتور و کلمنت لانگلت از دیگر بازیکنانی هستند که بارسا در طول تابستان به خدمت گرفته و بعید به نظر می‌رسد از نظر مالی برای خرید یک بازیکن گران‌قیمت دیگر از آژاکس انگیزه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alekl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت نزدیک دو تیم بایرن و بارسا برای جذب بازیکن