تاریخ انتشار: 1397/05/06 07:36
کد خبر: 136825

شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

باشگاه رئال مادرید ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو در دست دارد.
شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه می‌خوانید:

 

1. رئال مادرید در آستنه مذاکرات رسمی با ادینسون کاوانی. نشریه اسپانیایی آس اعلام کرد باشگاه رئال مادرید پس از ناکامی در خرید ادن هازارد و کیلیان ام‌باپه تصمیمی دارد ستاره دیگری از پاری سن ژرمن را برای جانشینی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید متقاعد کند.

 

 

2. شایعه جدید پیرامون آینده آقای گل جام جهانی دوباره پررنگ شد. هری کین که به همراه تیم ملی انگلیس در جام جهانی نمایشی موفق داشته، پیش از سفر به روسیه قرارداد بلندمدتی با تاتنهام امضا کرده بود و شایعات در صفحات مجازی او را به منچستریونایتد نزدیک می‌دانند.

 

3. اسکای اسپورت: دو باشگاه دورتموند و پاری سن ژرمن برای خرید اکسل ویتسل که به همراه تیانجین در لیگ چین فعالیت دارد، رقابت می‌کنند.

 

4. اسکای اسپورت اعلام کرد باشگاه بشیکتاش ترکیه مایل است مینیوله را از لیورپول به خدمت بگیرد پس از آنکه تیم ترکیه‌ای فابری را به فولام فروخت.

 

5. به گفته اکثر رسانه‌های انگلیسی همانند ESPN، جوردن پیکفورد از اورتون جدی ترین گزینه جانشینی تیبو کورتوا در چلسی است.

 

6. لاگازتا دلو اسپورت مدعی شد میرالم پیانیچ از شایعات مبنی بر خروجش عصبانی است و گفته از ادامه همکاری با یوونتوس و باشگاهی که در آن حضور دارد بسیار راضی است.

 

7. گزارش سان نشان می‌دهد باشگاه چلسی 40 میلیون پوند برای امضای قرارداد با لئون بایلی 20 تهیه می‌کند. ستاره جوان بایر لورکوزن با مورد چند باشگاه مطرح اروپایی قرار دارد اما شانس آبی‌ها برای خرید او بیشتر است.

 

8. جروم بواتنگ در لیست موردعلاقه پاری سن ژرمن نیست! روزنامه فرانس فوتبال در حالیکه رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده بود مدیران باشگاه پاری سن ژرمن با مدافع آلمانی مذاکراتی داشته‌اند، ادعا کرد بواتنگ در لیست خرید قهرمان فرانسه نیست.

 

9. ماریو بالوتلی تصمیم دارد نیس را ترک کند و به گفته اکیپ فرانسه باشگاه مارسی که دو ماه در مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن پا پیش گذاشته با پرداخت 10 میلیون یورو می‌تواند  این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

 

10. با توجه به منابع اسکای و سان، ایوان پریشیچ از اینترمیلان و توبی الدرویرلد از تاتنهام دو هدف ژوزه مورینیو در تابستان هستند و سرمربی اسپانیایی در صورت خروج آنتونی مارسایل خواستار مذاکره رسمی با این دو بازیکن خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369yze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار لحظه ای از نقل و انتقالات اروپا