تاریخ انتشار: 1397/05/06 12:06
کد خبر: 136791

کلوپ: آلیسون را به خاطر اشتباهات کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا جذب نکردیم

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید جذب آلیسون بکر ربطی به اشتباهات فاحش کاریوس در فینال فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا ندارد.
کلوپ: آلیسون را به خاطر اشتباهات کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا جذب نکردیم

یورگن کلوپ در  گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» در پاسخ به این پرسش که «آیا عملکرد لوریس کاریوس در شکست 3 بر یک لیورپول مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که دو اشتباه مهلک مرتکب شد، باعث شد تا آلیسون بکر را به خدمت بگیرید؟»، گفت: حتی اگر ما فینال لیگ قهرمانان اروپا را با برد به پایان می‌بردیم، در صورت در دسترس بودن آلیسون در بازار نقل‌وانتقالات سراغ جذب او می‌رفتیم چون آلیسون دروازه‌بانی است که ما می‌خواهیم.

وی افزود: دروازه‌بانان دیگر ما هم خیلی خوب هستند، درست مانند هافبک‌های‌مان. این اما بدین معنا نیست که ما به فابینیو گفتیم "متأسفیم، ما بازیکنان خوبی داریم و نیازی به تو نداریم". ما بازیکنان جدیدی به خدمت گرفتیم چون فکر می‌کنیم که می‌توانیم با بازیکنانی همچون نبی کیتا به سطح بالاتری برسیم. ما این کار را کردیم و کارمان همین است.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: ببینید، اینطور نبود که من به رختکن تیم بروم و به بازیکنانم بگویم که می‌خواهم فابینیو و یا نبی کیتا را به خدمت بگیرم. برای مثال پیش از انجام تست‌های پزشکی نمی‌روم به بازیکنانم بگویم که "ما در حال به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان هستیم" و بازیکنان هم در پاسخ بگویند "اُه".

کلوپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد جذب دورازه‌بان بزریلی رم در ازای 65 میلیون پوند و شکستن رکورد جهانی که متعلق به جان‌لوئیجی بوفون بود، خاطرنشان کرد: همه فکر می‌کنند که این پول زیادی است. بله، پول زیادی است، اما آلیسون می‌توانست در ازای رقم دیوانه‌واری رم را ترک کند. برای مثال رقم فسخ قرارداد یان اوبلاک 100 میلیون یورو است. به هر حال این هم جزئی از حرفه ماست و باید سعی کنیم تا بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم.

سرمربی لیورپول در پایان تأکید کرد: بازار نقل‌وانتقالات دروازه‌بانان متفاوت از بقیه است چون هر سال هر دروازه‌بانی در دسترس نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vven6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوپتگی: دوست نداشتن رئال مادرید سخت است