تاریخ انتشار: 1397/05/10 18:34
کد خبر: 136210

وحید امیری و مجید حسینی دو قلوهای جدانشدنی ترابزون اسپور + عکس

دو ستاره ایرانی در بدو ورود به اردوی تیم ترکیه ای هدف خود در اولین تجربه لژیونر شدن را علنی کردند.
وحید امیری و مجید حسینی دو قلوهای جدانشدنی ترابزون اسپور + عکس

حضور هم زمان دو ستاره ملی پوش ایرانی در باشگاه ترابزون اسپور مود توجه رسانه های ترک قرار گرفت به خصوص وقتی مجید حسینی و وحید امیری در تمرینات روزهای گذشته همچون دوقلوی جدانشدنی تمام تمرینات را کنار هم برگزار و سپری کردند.

سایت gunebakis ترکیه در گزارشی از اردوی تمرینی ترابزون نوشت:« وحید امیری و مجید حسینی دو بازیکن ایرانی ترابزون در بهترین حالت ممکن قرار دارند چون استقبال از آنها توسط سایر بازیکنان به بهترین شکل ممکن صورت گرفت تا این دو خرید جدید با خوشحالی و شادمانی استارت خود برای درخشش در سوپرلیگ ترکیه را بزنند.

این سایت ترکیه ای در ادامه مصاحبه مشترکی با امیری و حسینی انجام داد، جایی که دو ستاره ایرانی هدف گذاری این فصل شان را این گونه مشخص کردند.«ما می خواهیم از همدیگر حمایت کاملی داشته باشیم و در کوتاه ترین زمان ممکن با تیم به هماهنگی برسیم. بهترین عملکردمان را ارائه می دهیم تا به این شکل پاسخ خوبی به اعتماد کسانی بدهیم که برای حضور ما در این تیم سنگ تمام گذاشتند».

سایت ترکیه ای در ادامه با انتشار تصاویری از تمرینات مشترک این دو بازیکن ایرانی در کمپ اختصاصی باشگاه مدعی شد وحید امیری و مجید حسینی با درخشش فوق العاده خود در همین مدت کوتاه یانال کارامان سرمربی این تیم را امیدوارتر از گذشته کرده اند تا با اتکا به خریدهای جدید بتواند تیمی قدرتمند و مدعی روانه فصل جدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjb7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابزون اسپور بین ستاره ی استقلال و پرسپولیس تفاوت قائل شد؟!