تاریخ انتشار: 1397/05/14 17:07
کد خبر: 135673

پیشنهادات جذاب برای ستاره اینتر؛ پریشیچ به بایرن می رود؟!

ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر پس از جام جهانی درخشانی که پشت سر گذاشت حالا پیشنهادات جذاب زیادی از تیم های بزرگ دریافت کرده است.

او که در بوندسلیگا سابقه بازی برای دورتموند و ولفسبورگ را دارد و دو سال پیش به اینتر پیوست، اخیرا سخت مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود اما به نظر می رسد که در صورت جدایی از اینتر، مقصد او تیمی دیگر باشد.

پریشیچ که چند روز دیگر باید به تمرینات اینتر باز گردد، از تمایل ضمنی خود برای پیوستن به بایرن و کار کردن زیر نیکو کووایچ، سرمربی سابقش در تیم ملی کرواسی خبر داد:« من در بایرن مونیخ؟ نیکو کوواچ روی من تأثیر زیادی داشت. من زمانی که او سرمربی تیم ملی کرواسی بود، عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشتم. ما به یکدیگر بابت تمام کارهایی که در آلمان انجام دادیم، تبریک می‌گفتیم. اگر او مرا می‌‌خواهد، می‌داند که کجا هستم. من دوست دارم که یک روز در اسپانیا یا انگلیس بازی کنم اما بازی در لیگ قهرمانان برایم در اولویت است.

 شنیده‌ام که چند باشگاه مرا می‌خواهند اما قبل از گرفتن هر تصمیمی باید با اینتر مذاکره کنم. تنها بعد از انجام این کار قادر هستم که با تیم‌های دیگر مذاکره کنم و تصمیم بگیرم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369gze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا در شب گذشته