تاریخ انتشار: 1397/05/15 00:31
کد خبر: 135617

نگرانی گرام سونس از خرید جدید لیورپول

گرام سونس، مربی سابق لیورپول، معتقد است که علی رغم قیمتی که این باشگاه برای خرید آلیسون پرداخت، هنوز علامت سوال هایی در مورد این دروازه بان وجود دارد.
نگرانی گرام سونس از خرید جدید لیورپول

 لیورپول فصل گذشته با 25 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت و یورگن کلوپ در این تابستان برای ترمیم تیمش، هزینه زیادی انجام داد؛ از جمله خرید آلیسون بکر، دروازه بان ملی پوش برزیلی، از رم که با انتقالی 87 میلیون دلاری که او را به گران ترین دروازه بان تاریخ تبدیل کرد، به آنفیلد رفت.

با این وجود، سونس معتقد است که علی رغم مبلغ سنگین برای انتقال او، نمی توان مطمئن بود که این دروازه بان برزیلی، کاملا بی نقص باشد.

او در ستونش در ساندی تایمز نوشت:" واضح است که خرید یک دروازه بان اولویت لیورپول بود و لیورپول با خرید آلیسون از رم به قیمت 67 میلیون پوند، رکورد انتقال در این پست را شکست. او در برزیل و پرتغال بازی کرد و در رم، در ابتدا نیمکت نشین وویژک شزنی شد که در آرسنال، کار دشواری در فوتبال انگلیس داشت.

بنابراین او با 400-300 بازی در بالاترین سطح به لیورپول نیامده، علی رغم قیمتش، علامت سوال هایی در مورد او وجود دارد.

اگر خریدهای لیورپول درست عمل کنند، اگر دروازه بان، مناسب باشد و هافبک های جدید به اندازه کافی کار کنند و بتوانند موثر ظاهر شوند، لیورپول می تواند تا پایان فصل با منچسترسیتی در هر دو رقابت مهم، لیگ برتر و چمپیونزلیگ، مبارزه کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpkoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قطعی شد؛ آلیسون بکر سنگربان جدید لیورپول