تاریخ انتشار: 1397/05/16 18:26
کد خبر: 135409

لالیگا مقصد بعدی سامان قدوس + عکس

رئیس باشگاه اوسترسوند با تکذیب تمامی اخبار پیرامون انتقال ستاره ایرانی به لاشامپیونه مدعی شد پیشنهاد بسیاری خوبی برای این بازیکن دریافت کرده است.
لالیگا مقصد بعدی سامان قدوس + عکس

در شرایطی که از آمیان فرانسه به عنوان جدی ترین مشتری سامان قدوس نام برده می شود دانیل کیندبرگ رئیس اوسترسوند با تکذیب توافق با باشگاه فرانسوی برای فروش ستاره گلزن ایرانی مدعی شد برای سامان قدوس پیشنهاد بسیار خوب و وسوسه کننده از یک باشگاه اسپانیایی حاضر در لالیگا دریافت کرده است.

کیندبرگ پیرامون فروش ستاره ایرانی گفت:« من هم در اخبار شایعات پیرامون توافق با آمیان فرانسه را خواندم اما واقعیت این است ما هیچ توافقی برای فروش سامان به فرانسوی ها نداریم و تنها در حال مذاکره با باشگاهی اسپانیایی هستیم که برای خرید این مهاجم واقعا تاکید ویژه ای دارد».

در پی این صحبت های رئیس اوسترسوند و گمانه زنی های رسانه های سوئد به جایی ختم شد که نام مشتری اسپانیایی قدوس هم لو رفت. باشگاه اوئسکا که این فصل برای اولین بار به لالیگا صعود کرده تنها یک گام با امضای قرارداد سه ساله با ستاره دوملیتی ایران فاصله دارد تا قدوس سرانجام به یکی از لیگ های معتبر اروپا راه پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz6kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدوس در راه فرانسه