تاریخ انتشار: 1397/05/20 11:52
کد خبر: 134944

دوری وحید امیری از میادین تا هفته‌ی سوم

وحید امیری، ملی‌پوش ایرانی که به باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پیوسته به گزارش روزنامه‌ی فاناتیک ترکیه به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی زانو از سه هفته‌ی دیگر به تمرینات تیمش ملحق خواهد شد.
دوری وحید امیری از میادین تا هفته‌ی سوم

پیش از این اعلام شده بود از ناحیه‌ی زانو دچار آسیب دیدگی شده ولی مسئولین پزشکی ترابزون اسپور اعلام کرده بودند که روند درمان او ادامه دارد و ممکن است امیری به بازی یکشنبه‌ی ترابزون در مقابل باشاک‌شهیر برسد. ولی ترابزون اسپور حالا در وبسایت خود اعلام کرده که وحید امیری که روز چهارم آگوست در بازی دوستانه‌ی ترابزون در مقابل کالیاری از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده بود بعد از بررسی پزشکی و تصاویر ام‌آر‌آی مشخص شده  از ناحیه‌ی رباط کناری زانوی راست دچار آسیب‌دیدگی است و بر اساس تشخیص پزشکان ترابزون اسپور فعلاً کار در سالن بدنسازی را آغاز کرده است.

بر اساس اعلام باشگاه ترابزون اسپور، به توصیه‌ی پزشکان، امیری از هفته‌ی سوم سوپرلیگ ترکیه به تیم خواهد پیوست. ترابزون امیدوار است با این تصمیم از جدی شدن مصدومیت امیری جلوگیری کرده و در ادامه‌ی فصل از او استفاده کند. به نظر می‌رسد ترابزون برای فصل پیش رو حساب ویژه‌ای روی وحید امیری باز کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwy8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط عثمانلی اسپور ترکیه به دسته پایین تر در غیاب صادقیان