تاریخ انتشار: 1397/05/20 16:08
کد خبر: 134917

بوفون وضعیت مبهمی در پاری سن ژرمن دارد

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای استفاده از سنگربان ایتالیایی خود در اولین بازی لیگ فرانسه هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.
بوفون وضعیت مبهمی در پاری سن ژرمن دارد

قهرمان لوشامپیونه (لیگ 1 فرانسه) فصل جدید را فردا با بازی برابر "کان" آغاز خواهد کرد، اما توماس توخل سرمربی این تیم با وجود جذب جان لوئیجی بوفون سنگربان نامدار ایتالیایی هنوز درباره مرد شماره یک تیمش تصمیمی نگرفته است.

بوفون به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس به پی اس جی پیوست، اما برای کسب پیراهن شماره یک این تیم باید با آلفونس آرئولا و حتی کوین تراپ مبارزه کند.

هنگامی که در یک کنفرانس مطبوعاتی از توخل پرسیده شد فردا چه کسی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، او پاسخ روشنی نداد.

توخل گفت :"بوفون یک بازیکن برجسته، یک اسطوره و یک بازیکن حرفه ای عالی است، او تاثیر فراوانی روی تیم ما گذاشته است. ما سه دروازه بان بسیار با استعداد داریم و می خواهم قبل از هر گونه تصمیم گیری با آنها صحبت کنم. نمی خواهم در انتخاب عجله کنم."

سرمربی پاری سن ژرمن درباره بازیکنان مصدومش نیز گفت : "وراتی در پایان فصل گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و او هنوز هم کمی درد می کشد."

"با توجه به سابقه آسیب دیدگی های گذشته او، بهتر است که ریسک نکنیم و ما می خواهیم بسیار مراقب باشیم. ما از تمام زمانی که نیاز است او به فرم قبلی خود برگردد استفاده خواهیم کرد."

کورزاوا دیگر غایب توخل برابر کان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpy9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاری سن ژرمن از جذب بوفون پشیمان شده است!