تاریخ انتشار: 1397/05/22 13:24
کد خبر: 134676

جهانبخش: هر بازی و هر رقیبی در لیگ جزیره بزرگ است

ستاره ایرانی برایتون انگلیس پیش از دیدار با منچستر یونایتد گفت:منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است و حضور در مقابل چنین تیمی عالی است.
جهانبخش:  هر بازی و هر رقیبی در لیگ جزیره بزرگ است

 علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی جدید برایتون پس از اولین بازی رسمی خود در لیگ جزیره که با نتیجه 2 بر صفر مقابل واتفورد باخت، گفت: ما بازی را باختیم اما این دیدار برای خوب بود چون دوباره احساس لذت بخش حضور در بازی رسمی را به دست آوردم.  آخرین بازی ای که انجام دادم برای ایران در جام جهانی بود. بعد از جام جهانی دوباره جنگیدم چون فصل کوتاهی را داشتم و فرصتی برای آماده سازی نداشتم و حدود 10 روز فرصت داشتم تا خودم را به شرایط ایده آل برسانم.

وی افزود: اما من در این مدت کوتاه تمرینات سختی را داشتم تا به شرایط آرمانی برسم. به خودم گفتم باید آماده شوی تا به باشگاه برای کسب نتایج خوب کمک کنی. فضای خوبی در رختکن تیم حاکم است چون ما می دانیم که تیم خوبی داریم. ما نیاز به کار و تلاش داریم تا بتوانیم آنچه که سرمربی از ما می خواهد را اجرا کنیم.

ستاره ایرانی ادامه داد: همیشه شکست در بازی ها ناامید کننده است. نمی توانیم امتیازات زیاد را از دست دهیم. اما ما باید از این شکست ها درس بگیریم تا در بازی های آینده این اتفاق تکرار نشود. ما بازیکنان جدید زیادی داریم و هر تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنان همدیگر را بشناسند. اما تنها این آغاز فصل بود، ما بازیکنان و سرمربی خوبی داریم به همین خاطر من اطمینان دارم که ما در ادامه می توانیم وضعیتمان را بهتر کنیم.

جهانبخش با حضور در برایتون می تواند مقابل بهترین تیم های لیگ جزیره بازی کند و احتمال حضور در بازی با منچستر یونایتد وجود دارد، وی درباره این موضوع گفت: هر بازی و هر رقیبی در لیگ جزیره بزرگ است و این امری خوب است. منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است و حضور در مقابل چنین تیمی عالی است اما من آن چیزی که ترجیح می دهم آن است که در بازی خانگی در حضور هوادارانمان بازی کنم. شما به عنوان بازیکن جدید می خواهید که عملکرد خوبی را در بازی های خانگی داشته باشید و این چیزی است که من می خواهم. اکنون بازی بعدی ما مقابل منچستر یونایتد و من تمام تلاشم را در این بازی برای باشگاه خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dalx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقال قرضی مهاجم بلژیکی چلسی به والنسیا