تاریخ انتشار: 1397/05/22 19:42
کد خبر: 134631

باشگاه های ولخرج را بشناسید

هنوز بیش از سه هفته به پایان نقل‌وانتقالات اروپا باقی‌مانده اما باشگاه‌های انگلیسی پرونده خریدهای تابستانی خود را بسته‌اند.
باشگاه های ولخرج را بشناسید

در تابستان امسال باشگاه‌های ایتالیایی سنت‌شکنی کردند و به ریخت‌وپاش بیشتری دست زدند. با انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس با 105میلیون یورو، باشگاه تورینی در صدر فهرست پرخرج‌ترین باشگاه‌های اروپا قرار گرفت با 9/216میلیون یورو هزینه برای خرید بازیکن.
لیورپول که بازیکنانی نظیر آلیسون، نبی کیتا، شکیری و فابیانو را خرید با 2/182میلیون یورو دومین باشگاه ولخرج نقل‌وانتقالات امسال بود.
چلسی که اوضاع آرامی داشت با خرید 80میلیونی کپا، دروازه‌بان بیلبائو هم رکورد گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ را زد، هم فاکتور خریدهای تابستانی خود را به رقم 137میلیون یورو رساند.
بارسلونا با 126میلیون و رئال با 124میلیون یورو در رده‌های بعدی جای گرفتند با این تفاوت که یکی از خریدهای رئال یعنی گوئس برای سال آینده خریداری شده و قرار است یک فصل به‌صورت قرضی در تیم خودش در برزیل بماند اما آنها تقریبا با همین هزینه وینیسیوس را در سال گذشته خریده بودند که امسال بعد از یک‌سال حضور قرضی در باشگاهش در برزیل به برنابئو آمد.
اتلتیکو با 5/123میلیون یورو و تنها 500هزار خرج کمتر نسبت به همشهری خود رئال در جایگاه ششم باشگاه‌های پرخرج در تابستان جای گرفت.
لستر که با فروش ریاض محرز به من‌سیتی، پول خوبی به‌دست آورده بود 115میلیون یورو برای خرید6 بازیکن جدید هزینه کرد و آاس‌رم با 110میلیون یورو رده بعدی را به خود اختصاص داد با شرایطی مشابه لستر و با پول خوبی که از فروش دروازه‌بان خود آلیسون به لیورپول به‌دست آورده بود.
نام پاری‌سن‌ژرمن استثنائا در میان باشگاه‌های ولخرج دیده نمی‌شود چون این باشگاه فرانسوی به‌خاطر فیرپلی مالی از سوی یوفا با محدودیت روبه‌رو شده بود. پاریسی‌ها بوفون را آزاد در اختیار گرفتند و قرارداد قرضی امباپه را هم با 122میلیون یورو قطعی کردند. احتمالا در هفته‌های آینده جایگاه باشگاه‌های حاضر در این رده‌بندی تغییر خواهد کرد و رئال و بارسا از چلسی جلو خواهند زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvnnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا انتقال پوگبا به بارسلونا تقریبا غیرممکن است؟