تاریخ انتشار: 1397/05/25 09:11
کد خبر: 134296

ماجرای درگیری ژاوی و ساندرو

ژاوی مارتینز و ساندرو واگنر این روزها در ترکیب بایرن مونیخ دوستان صمیمی هستند ولی تا همین چند وقت پیش رقابت گهگاه خشونت‌آمیز این دو یکی از سوژه‌های جنجالی بوندس‌لیگا بود.
ماجرای درگیری ژاوی و ساندرو

در ماه سپتامبر 2015 زمانی که ژاوی مارتینز بعد از یک سال مصدومیت و دوری از میادین تازه به ترکیب بایرن مونیخ بازگشته بود در دیدار با تیم کوچک دارمشتات با بازیکنی به نام ساندرو واگنر روبرو شد. ژاوی در دقیقه‌ی 66 وارد میدان شد و چیزی نگذشت که با حرکت خشن یک بازیکن دارمشتات به نام ساندرو واگنر روبرو شد.

 

ژاوی مارتینز به روزنامه‌ی تاگس زایتونگ گفت:" واگنر با آرنج به بینی من کوبید و بعد بدون اینکه کوچکترین عذرخواهی‌ای بکند گفت به بوندس‌لیگا خوش آمدی". واگنر آن روزها بازیکن جوانی نبود و در 27سالگی بعد از چند حضور ناموفق در تیم‌های مختلف بوندس‌لیگا به دارمشتات ملحق شده و کم کم در حال تحکیم موقعیت خود در این تیم کوچک آلمانی بود. اما بازی‌های خوب او در دارمشتات باعث شد ساندرو واگنر از فصل بعد به هوفنهایم پیوسته و راه خود را برای رسیدن به تیم ملی و تیم‌های بزرگتر آلمانی هموار کند.

 

ساندرو واگنر که این روزها در بایرن با ژاوی مارتینر همبازی است تنها به دلیل گلهایش شناخته نمی‌شود بلکه بازیکنان تیم‌های حریف بارها به خاطر رفتار خشن و بی‌ادبانه‌ی او در جریان بازی به انتقاد از واگنر پرداخته‌اند. ژاوی مارتینز در این باره گفت:" من همیشه به ساندرو می‌گویم تو وقتی در زمین فوتبال هستی، یک احمق به تمام معنایی". ولی ژاوی تاکید می‌کند که واگنر بیرون از زمین فوتبال، مرد خیلی خوبی است. ژاوی گفت:" ساندرو خیلی بامزه است. ما دوست‌های صمیمی هستیم".

 

وقتی خبرنگار تاگس زایتونگ از ژاوی مارتینز می‌پرسد بعد از رفتن آرتورو ویدال از بایرن چطور می‌خواهد بازیکنان حریف را بترساند، او در پاسخ گفت:" من هم به اندازه‌ی کافی زشت هستم. لازم نیست قیافه‌ی ترسناک به خودم بگیرم. کافی است با همین صورت جلوی رقبا بایستم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458659

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره PSG از تیم ملی خدا حافظی کرد