تاریخ انتشار: 1397/05/29 08:39
کد خبر: 133787

تیری آنری؛گزینه‎ اصلی هدایت بوردو

ستاره اسبق آرسنال و تیم ملی فوتبال فرانسه که به تازگی کارش را در بلژیک به عنوان دستیار مربی به پایان رسانده قرار است با پیشنهاد کار در بوردو رو به رو شود.
تیری آنری؛گزینه‎ اصلی هدایت بوردو

به ادعای مطبوعات و رسانه‌های فرانسه تیری آنری، ستاره و ملی‎پوش اسبق فرانسوی، اصلی‎ترین گزینه جانشینی گوستاوو پویه، سرمربی تیم فوتبال بوردو، بعد از اخراج از این تیم است.

اولین بار روزنامه معتبر فرانسوی اکیپ آنری را به عنوان گزینه‎ای برای هدایت بوردو معرفی کرد. این روزنامه همچنین مدعی شد شرکتی سرمایه‎گذاری که امریکایی است قرار است باشگاه فرانسوی را بخرد و تصمیم دارد آنری را روی کار آورد تا هدایت این تیم را به عهده گیرد.

آنری بهترین گلزن تاریخ فرانسه با ۵۱ گل زده برای تیم ملی این کشور است و به تازگی قراردادش در بلژیک، جایی که در آن دستیار روبرتو مارتینز بود، را به پایان رسانده است.

روزنامه لوپاریزین هم مدعی شده بوردو به دنبال سرمربی‌ای باتجربه و در عین حال جوان است و دیگر گزینه‌های این تیم یورگن کلینزمن و لوران بلان هستند که البته زیاد هم جوان نیستند. گزینه‎های دیگر این تیم هم رمی گارده و تیری آنری هستند که از بین این گزینه‌ها آنری کسی است که بیشترین شانس را دارد.

سران بوردو معتقدند آنری فردی جوان است که گذشته‎ای درخشان دارد و برای مطبوعات هم چهره‎ای جذاب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omnxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پایان همکاری آنری با اسکای اسپورتس