تاریخ انتشار: 1397/06/02 11:24
کد خبر: 133195

رئال مادرید از آب گل‌آلود «امباپه» می‌گیرد!

باشگاه رئال مادرید منتظر فرصت مورد نظرش برای به خدمت گرفتن مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن است.
رئال مادرید از آب گل‌آلود «امباپه» می‌گیرد!

بر اساس گزارش نشریه «آس» اسپانیا، انتظار می‌رود اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) حکم خود در خصوص باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بابت نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی را امروز (جمعه) اعلام کند که این بدین معناست که این باشگاه فرانسوی ممکن است مجبور به فروش کیلیان امباپه یا نیمار شود، در غیر اینصورت PSG از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته خواهد شد.

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در این خصوص گفت: من نسبت به این موضوع خوشبین نیستم چون یوفا مجازات نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی را به آرامی اجرا می‌کند. ما خود به طور رسمی از یوفا خواسته‌ایم تا حساب‌های بانکی پاری‌سن‌ژرمن را بازنگری کنند.

پاری‌سن ژرمن تابستان گذشته نیمار را در ازای 222 میلیون یورو نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت و سپس امباپه را به طور قرضی از موناکو به خدمت گرفت، انتقالی که در واقع 180 میلیون یورو برای این باشگاه فرانسوی آب خورد. همین باعث اعتراض برخی باشگاه‌ها بابت نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی از سوی PSG شد.

بر اساس گزارش «آس»، باشگاه رئال مادرید آماده است تا از فرصت به وجود آمده برای جذب دو ستاره نامدار پاری‌سن‌ژرمن یعنی امباپه و نیمار نهایت استفاده را ببرد، اما در سوی دیگر فلورنتینو پرس نمی‌خواهد رابطه‌اش با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خراب شود، از این‌رو تنها سراغ جذب امباپه خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ax6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد 300 میلیونی رئال برای جذب نیمار