تاریخ انتشار: 1397/06/02 18:29
کد خبر: 133144

رضایت سرمربی بروژ بلژیک از جذب کاوه رضایی

سرمربی تیم فوتبال کلوب بروژ در آستانه بازی حساس تیمش در هفته پنجم ژوپیلر لیگ بلژیک برابر تیم مدعی اندرلشت از جذب کاوه رضایی ابراز خرسندی کرد.
رضایت سرمربی بروژ بلژیک از جذب کاوه رضایی

 ایوان لکو درباره بازی یکشنبه آینده تیم کلوب بروژ برابر اندرلشت گفت: ما جاه طلبی بسیار بزرگی داریم و می خواهیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته ژوپیلر لیگ داشته باشیم. سه امتیاز، سه امتیاز است اما بازی برابر اندرلشت اهمیت دیگری برای کلوب بروژ دارد. قطعاً این مهم ترین بازی فصل برای ماست و می خواهیم در خانه برنده باشیم. شاید این یک رویارویی زودهنگام برای هر دو تیم باشد، اما باید مهیای پیروزی شویم. فکر می کنم برتر از اندرلشت هستیم و می توانیم به سه امتیاز دست یابیم.

سرمربی کروات کلوب بروژ درباره جذب کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی از باشگاه شارلوا هم خاطرنشان کرد: رضایی رقابت های ژوپیلر لیگ بلژیک را به خوبی می شناسند و این یک مزیت به شمار می آید. من از جذب بازیکنانی چون کاوه رضایی و سفیان آمرابات (بازیکن تیم ملی مراکش) بسیار خوشحالم. آنها مناسب برنامه های تاکتیکی ما هستند و الان مسئله ما قدرتمندتر شدن در سریع ترین زمان ممکن است.

ایوان لکو درباره احتمال حضور کاوه رضایی در ترکیب کلوب بروژ در بازی با اندرلشت نیز اظهار داشت: کاوه رضایی فوتبال و لیگ بلژیک را به خوبی می شناسد، اما از سویی او فقط سه روز با ما تمرین کرده است. باید ببنیم چه می توانیم بکنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ww7kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین گفت وگوی کاوه رضایی بعد از انتقال به بروژ بلژیک
رضایی: آرزوی قهرمانی لیگ بلژیک با بروژ را دارم