تاریخ انتشار: 1397/06/05 09:20
کد خبر: 132805

قدوس: هواداران آمیان من را شگفت زده کردند

ستاره ایرانی در شب طلسم شکنی در لاشامپیونه شروعی رویایی و فراتر از حد تصور داشت تا از همان اولین بازی به ستاره محبوب طرفداران آمیان تبدیل شود.
قدوس: هواداران آمیان من را شگفت زده کردند

تنها چند روز بعد از انتقال پرسرو صدا از باشگاه سوئدی به لاشامپیونه سامان قدوس در ترکیب اصلی آمیان مقابل ریمس به میدان رفت و با زدن گل دوم این تیم نقش پررنگی در برد 4-1 تیمش داشت، شروعی رویایی که حتی طرفداران باشگاه فرانسوی را نیز تحت الشعاع قرار داد.

شنبه شب در لیگ فرانسه سامان ستاره دو ملیتی تیم ملی در حالی  طلسم حضور ایرانی در لاشامپیونه را شکست که در دقیقه 56، او مسی وار دروازه ریمس را باز کرد. گل سامان خیلی‌ها را یاد گلی انداخت که مسی در فینال اروپا به منچستر یونایتد زد. در آن مسابقه، او روی یک سانتر با وجود قد و قامت کوتاهش به هوا پرید و در شرایط بسیار عجیبی دروازه منچستر را باز کرد. گل سامان قدوس به ریمس نیز شباهت عجیبی به آن گل داشت. سامان لبخندی می‌زند و در این باره می‌گوید: «خب من عاشق این گلی که زدم، هستم».

 انگار همه چیز برای قدوس به بهترین شکل کنار هم قرار گرفته بود. هواداران در هنگام تعویض تاکتیکی او چند دقیقه بعد از گلزنی کلی ستاره ایرانی را تشویق کردند همین طور آخر بازی هم دوباره تشویق شد و به سبک جالبی با بازیکنان و هواداران خوشحالی کرد. سامان بعد از بازی خیلی خوشحال بود. اوبه دوربین باشگاه گفت:«بله، لحظات خیلی خوبی بود. خوشحالم به این باشگاه آمده‌ام. هواداران اینجا مثل خانواده ما هستند. از دقیقه یک مسابقه تا آخر بازی ما را تشویق کردند. به جرات می‌گویم آنها من را شگفت زده کردند».

ستاره ایرانی در ادامه صحبت های خود افزود:«بهتر از این نمی‌شد. اولین بازی، اولین گل و اولین برد؛ برایم یک شروع رویایی بود. این بازی برای من همه چیزهای خوب را داشت. راستش گلی که زدم را خیلی دوست دارم ولی بیشتر از آن برد تیم را دوست دارم. خیلی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با 4 گل حریف خود را ببریم. امیدوارم این بردها برای ما تکرار شود.»

این که چرا بهترین مهاجم سال گذشته سوئد از میان پیشنهاداتی که داشت حضور در فرانسه و آمیان را انتخاب کرد هم سئوال جالبی بود که قدوس در پاسخ به آن تصریح کرد: «من برای برنده شدن به اینجا آمده‌ام نه شکست. می‌دانم توقعات از من خیلی  بالاست. تصور می‌کنم جایی آمده‌ام که می‌توانم توانایی‌ام را نشان دهم. باید از مجموعه آمیان هم تشکر کنم. آنها از لحظه ورودم به تیم حمایت کردند، مخصوصا همبازیانم که زود حضور من را پذیرفتند.  من زبان فرانسوی بلد نیستم ولی تلاش می‌کنم تا بتوانم این زبان را یاد بگیرم. البته اکثر بازیکنان تیم به خوبی انگلیسی حرف می‌زنند».

بعد از اولین چالش هیجان انگیز که پایانی خوش برای سامان در ورزشگاه عجیب و مملو از جمعیت آمیان داشت حالا این ملی پوش ایرانی خود را برای سفر به سنت آتین و رویارویی با سبزپوشان این شهر در هفته پنجم لاشامپیونه آماده می کند، جدالی که انتظار می رود او 90 دقیقه کامل یکی از کلیدی ترین مهره های آمیان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alogg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام تیم آلمانی خواهان سامان قدوس فاش شد