تاریخ انتشار: 1397/06/08 09:48
کد خبر: 132394

زمان حضور مهاجم اسپانیایی دورتموند در میادین مشخص شد

لوسین فاور، سرمربی دورتموند در مورد استفاده از پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی جدید باشگاه دورتموند در دیدار دوم این تیم در بوندس‌لیگا که روز جمعه در مقابل هانوفر برگزار می‌شد، تصمیم نگرفته.
زمان حضور مهاجم اسپانیایی دورتموند در میادین مشخص شد

لوسین فاور، سرمربی بوروسیا دورتموند در این باره گفت:" ممکن است. شاید. فردا بعد از جلسه‌ی تمرینی بعد از ظهر معلوم می‌شود".

 

سرمربی زردپوشان آلمانی در ادامه توضیح داد که در سیستم او آلکاسر به عنوان مهاجم مرکزی به میدان خواهد رفت. فاور گفت:" آلکاسر بیشتر از آنکه وینگر باشد یک شماره 9 تمام‌عیار است. او هم می‌تواند کمی عقب‌تر با بازیکنان دیگر ترکیب شود و هم می‌تواند به عمق بزند".

 

دورتموند روز سه‌شنبه آلکاسر را به عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به خدمت گرفت. البته در قرارداد انتقال این مهاجم اسپانیایی که 13 بازی ملی هم در کارنامه دارد، بندی آمده که دورتموند می‌تواند پس از یک سال او را خریداری کرده و به مدت چهار سال از او استفاده کند. آلکاسر 25ساله در لالیگا 151 بازی انجام داده و 43 گل به ثمر رسانده.

 

فاور با ابراز خوشحالی از قابلیت آلکاسر برای بازی در عمق و همکاری با خط میانی گفت:" او باید به شرایط تیم عادت کند. ولی حضور آلکاسر در میدان گزینه‌های بیشتری به تیم ما می‌دهد". از سوی دیگر میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند معتقد است آلکاسر به خوبی در ترکیب دورتموند جا می‌افتد. او در این باره گفت:" ما هم می‌دانیم که تیم کوچکی نداریم. در حال حاضر 30 بازیکن در تیم اول ما عضویت دارند". به همین دلیل زورک معتقد است تا پیش از پایان فرصت نقل و انقالات آلمان در 31 آگوست، ممکن است بعضی از بازیکنان فعلی دورتموند به تیم‌های دیگر منتقل شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypd6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از خرید جدید دورتموند