تاریخ انتشار: 1397/06/08 09:52
کد خبر: 132393

زمان معارفه خرید جدید رئال اعلام شد

یک سال پیش ماریانو دیاز با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو از رئال مادرید به المپیک لیون پیوست.
زمان معارفه خرید جدید رئال اعلام شد

دیاز اما بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان در لو شامپیونا، فصلی که در آن 21 گل به ثمر رساند، حالا ظاهراً در حال بازگشت به رئال مادرید است. خبری که رئال چهارشنبه عصر آن را تایید کرد. رئال اعلام کرد که دیاز را روز جمعه در مادرید به هواداران خود معرفی خواهد کرد. رقم قرارداد انتقال دیاز به مادرید 22 میلیون یورو اعلام شده است.

 

اما بازگشت این مهاجم 25ساله با سر و صداهای زیادی همراه بوده چرا که دیاز پیش از این با باشگاه سویا به توافق رسیده بوده. خوزه کاسترو رئیس باشگاه سویا در این باره با عصبانیت گفت:" این بازیکن هزار بار به ما گفته بود که می‌خواهد در سویا بازی کند. ما با باشگاه فرانسوی به توافق رسیده بودیم. رئال مادرید از اول تابستان تا حالا وقت داشت ولی او را نمی‌خواست ولی حالا به محض اینکه سویا خواهان او شد، یادش افتاد که بازیکن سابقش را دوست دارد".

 

رئال در زمان انتقال دیاز به لیون در قرارداد بندی قرار داده بوده که لیون در صورتیکه باشگاه دیگری خواهان به خدمت گرفتن او باشد باید مراتب را به رئال مادرید اطلاع می‌داده. مادرید برای به خدمت گرفتن دیاز 48 ساعت فرصت داشته و از این فرصت استفاده کرده. رئال قصد دارد از دیاز به عنوان مهره‌ی جایگزین کریم بنزما استفاده کند.

 

سویا که از اقدام رئال به شدت عصبانی است ولی حتی لیون هم از این ماجرا دل خوشی ندارد. چرا که مبلغی که لیون در مذاکره با باشگاه سویا بر سر آن به توافق رسیده بوده 30 میلیون یورو بوده و حالا لیون مجبور شده دیاز را با دریافت 8 میلیون یورو کمتر به مادرید واگذار کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpb5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید رئال مادرید رونمایی شد