تاریخ انتشار: 1397/06/08 14:44
کد خبر: 132360

روزهای پرالتهاب و بمب‌های خبری عمل‌نکرده در اروپا

برای ابرستارگانی چون امباپه، پوگبا، فیلیپه و ماریانو این روزها، روزهای بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است.
روزهای پرالتهاب و بمب‌های خبری عمل‌نکرده در اروپا

باشگاه‌های بزرگ دنیا نظیر یوونتوس، رئال‌مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد شدنی نبود برای داشتن مسی یا رونالدو دو ماه صبر کنند اما درچند لایه پایین‌تر، ارزش آن را دارد که برای ستاره‌ای در حد امباپه چند ماه دوندگی صورت بگیرد.

جنگ شدید و پرگرد و خاکی میان باشگاه‌های بزرگ اروپایی حاکم است و ستارگان بزرگ دنیای فوتبال حرفه‌ای دل به معجزه‌های وعده داده شده از سوی مدیربرنامه‌های خود بسته‌اند. در ساعت 23:59 روز جمعه، فصل نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال باشگاهی اسپانیا تمام می‌شود و تا آن لحظه بسیاری از تیم‌های لالیگایی آخرین تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده صرف خواهند کرد.

در این میان دو نام رئال‌مادرید و بارسلونا بیش از سایرین به گوش خواهد رسید و معمولا حتی در یک ساعت شاهد انفجار چندین بمب خبری هستیم. در کنار این دو باشگاه نام سویا، بتیس یا والنسیا نیز بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود این باشگاه‎ها نیز از بودجه کافی برای خرید بازیکنان بزرگ برخوردار هستند.

رئال‌مادرید بی‌صبرانه منتظر حکم رسمی یوفا درباره پرونده مالی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است تا اگر می‌تواند امباپه را بی‌دردسر و ارزان به خدمت بگیرد و بیهوده به قطری‌ها پول اضافی نپردازد. اما صبر مادرید هم حدی دارد و شاید اگر شیطنت یوفا ادامه‌دار باشد مادرید در یک تصمیم اشتباه اما قابل پیش‌بینی پول امباپه را بدهد و ستاره خود را به قلعه سیمانی بیاورد.

ماریانو از لیون گزینه دیگری است که رئال مادرید تلاش می‌کند در صورت شکست در پرونده امباپه به سمت او حرکت کند. او بازیکن کوچکی نیست و در ترکیب رئال‌مادرید شاید به یک ستاره کلیدی تبدیل شود.

در آن سوی میدان بارسلونا منتظر روشن شدن تکلیف رافینیاست. اگر گزینه‌های برزیلی از بین برود و مشتری جدی از چین در کار نباشد، رئال بتیس مشتری دست به نقد و جدی او خواهد بود.

پوگبا همچنان ماجراجویی می‌کند، رابطه او با مورینیو اصلا خوب نیست و اسکولز نیمه‌افسانه‌ای نیز دل‌خوشی از درخشش وی ندارد، احتمال جدایی وی از منچستر کم نیست و کرکس‌های چند‌ملیتی در کمین این ابرستاره پرحاشیه نشسته‌اند. پیکه روز گذشته گفته اگر پوگبا بتواند راهی بارسلونا شود، یک جشن بزرگ در نیوکمپ خواهیم داشت. این اظهارنظر تصادفی نیست و نشان از مذاکراتی پشت‌پرده دارد.

فیلیپه لوئیس نیز در حال ترک اردوگاه خرس‌های مادرید است و مشتری جدی او می‌تواند خود بارسلونا و حتی دو تا سه باشگاه انگلیسی باشد. مدافع چپ که بند فسخی 30 میلیونی در قراردادش داشت، به دنبال جدایی از این باشگاه بود و حتی گفته می‌شد اتلتیکو در صورت دریافت پیشنهاد 20 میلیونی، راضی به فروش او خواهد بود.

از رسانه‌های انگلیسی نیز خبر می‌رسد حداقل دو باشگاه منچستری و تاتنهام به دنبال راهی برای خرید چند ستاره شاغل در لالیگا هستند و در این میان اسم ایسکوی مادریدی بیشتر به گوش می‌رسد، رئال مادرید نیز با قاطعیت اعلام کرده خیال مذاکره بر سر انتقال ایسکو را ندارد.

مورد دیگری که این روزها آخرین مراحل خود را طی می‌کند تا به مرز قطعیت برسد، آلکاسر است؛ ستاره بارسلونایی که در تست پزشکی دورتموند نتیجه چندان خوبی نداشت اما بعید است در این مرحله رد بشود و باید او را یک دورتموندی قلمداد کرد.

پیتر لیم مالک ثروتمند و آسیایی والنسیا نیز به قول اسپورت اسپانیا کیف پولش را در دست گرفته و در بازار نقل و انتقالات تابستانی قدم می‌زند، او ثروتمند است اما نه به اندازه مالک قطری تیم اول پاریس، بنابراین باید دست به عصا حرکت کند.

در این میان مودریچ فقط نقش خود را برای بالاتر بردن جذابیت بازار به خوبی ایفا کرد و به نتیجه نرسید، مودریچ جایگاه قبلی خود را در میان هواداران ندارد و خوب می‌داند با تداوم درخشش خود نیز نمی‌تواند به روزهای خوب سابق بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljnb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادت جالب برانکو، مثل لالیگا