تاریخ انتشار: 1397/06/11 09:52
کد خبر: 132010

علاقه ای به حضور رونالدو در تیمم ندارم!

سرمربی تیم ملی کرواسی به انتقاد تند از صحبت‌های مدیربرنامه و ناراحتی رونالدو از انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا پرداخت.
علاقه ای به حضور رونالدو در تیمم ندارم!

و به نقل از Sportske Novosti، در مراسم انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا، کریستیانو رونالدو غایب بود و گفته شده است این بازیکن با علم به اینکه مودریچ برنده جایزه بهترین بازیکن سال می‌شود، در این مراسم حضور نداشت. همچنین خورخه مندس مدیربرنامه‌های رونالدو و آلگری سرمربی یوونتوس ناراحتی این بازیکن را تایید کردند تا در نهایت زلاتکو دالیچ به انتقاد از این اعتراض‌ها بپردازد.

زلاتکو دالیچ گفت: کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین‌های یوفا حاضر نبود و این صحبت‌هایی که بعد از آن زده شد را شنیدیم. این‌ها ارزش این را ندارند که من حتی نظرم را بیان کنم. این‌ها فقط ثابت کرد چرا من یک چیز را مدام می‌گفتم که رونالدو خودخواه است و هیچ وقت دوست نداشتم او را در تیمم داشته باشم. او بازیکنی است که شکست تیم برایش اهمیت ندارد و فقط برای او این مهم است که بتواند گل بزند حتی اگر تیمش ببازد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که تیم ملی کرواسی هفته آینده باید در دیداری دوستانه با پرتغال دیدار کند. در همین رابطه دالیچ گفت: هدف اصلی ما یورو ۲۰۲۰ است و به همین خاطر شکست برابر پرتغال و اسپانیا در لیگ ملت‌ها اهمیتی ندارد. نمی‌گویم برای بردن تلاش نخواهیم کرد ولی فشاری روی بازیکنان نمی‌آورم. یورو ۲۰۲۰ هدف اصلی ماست. تیم ما خسته است و نیاز به انرژی و استراحت دارد.

تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی با خداحافظی دانیل سوباسیچ، ماریو مانژوکیچ و ودران کورلوکا مواجه شد. در همین رابطه دالیچ با اشاره به خداحافظی مانژوکیچ گفت: یک شب مانژوکیچ به من زنگ زد و ما درباره مسائل زیادی صحبت کردیم. فردای همان شب او دوباره زنگ زد. به خودم گفتم چرا او باید دوباره به من زنگ بزند. ما شب گذشته صحبت کردیم که همان موقع متوجه تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی شدم. می‌بینید چه بازیکن متعصب و جنگنده‌ای است که توان این را ندارد که به من بگوید دیگر نمی‌خواهد در تیم ملی بازی کند و این کار را به سختی انجام می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjnxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقادها بالا گرفت/انتقال CR7 به یوونتوس اشتباه بود؟