تاریخ انتشار: 1397/06/11 21:14
کد خبر: 131933

با درخشش لوکاکو؛ مورینیو از بحران خارج شد

منچستریونایتد موفق شد با یک نمایش بسیار خوب برنلی را با 2 گل مغلوب کند.
با درخشش لوکاکو؛ مورینیو از بحران خارج شد

 منچستریونایتد در دیداری که یک پنالتی و موقعیت های خوبی را از دست داد، در نهایت با دبل لوکاکو موفق شد 0-2 برنلی را شکست داده و ناکامی های اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

اولین فرصت بازی در دقیقه 3 برای لوکاکو و در دهانه دروازه برنلی ایجاد شد اما ضربه روملو لوکاکو با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این لینگارد بود که می توانست زننده گل اول لقب گیرد اما ضربه او روی پاس سانچس از بالای دروازه راهی خارج شد.

در ادامه برنلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما در دقیقه 27 یونایتد به گل رسید. روی ارسال مواج سانچس، لوکاکو با یک ضربه سر محکم موفق شد دروازه جو هارت را باز کند.

در دقیقه 36 و روی پاس پوگبا، لوکاکو با درواره برنلی تک به تک شد اما ضربه چیپ او با عکس العمل دیدنی جو هارت دفع شد.

اما فشار یونایتد در لحظات پایانی نیمه اول جواب داده و روملو لوکاکو با استفاده از اشتباه مدافعان برنلی و یک ضربه زمینی از دهانه دروازه گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری 0-2 یونایتد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم و در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 66 لوک شاو از گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او توسط جو هارت دفع شد.

در دقیقه 70 منچستریونایتد با متوقف شدن راشفورد صاحب یک ضربه پنالتی و بهترین بخت برای زدن گل سوم شد اما جو هارت موفق شد ضربه پل پوگبا را دفع کند.

در دقیقه 78 یونایتد باز هم فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما لوکاکو در موقعیت تک به تک اگرچه جو هارت را دریبل کرد اما تحت فشار مدافع برنلی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 83 پوگبا یک فرصت مناسب دیگر برای گلزنی شد اما ضربه او بعد از چرخش در محوطه از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا یونایتد با همان 2 گل برنلی را مغلوب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzxd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روش جدید  سرخ ها برای جذب ستاره آبی ها