تاریخ انتشار: 1397/06/11 23:32
کد خبر: 131910

صحبت های والورده پس از گل باران کردن اوئسکا

بارسا با برتری 8-2 بر اوئسکا توانست با تفاضل گل بهتر، بالاتر از رئال در صدر جدول قرار بگیرد.
صحبت های والورده پس از گل باران کردن اوئسکا

بارسا ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه توانست حریف خود را گلباران کند.والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« حملات زیادی ترتیب دادیم و هشت گل هم زدیم. گل هایی که نتیجه بازی هماهنگ و رو به جلوی مان بود. موقعیت های زیادی خلق کردیم و می دانستیم که اوئسکا روی ضد حملا خطرناک است و بهتر بود که فاصله را افزایش می دادیم.

بازی هنوز گرم نشده بود که گل خوردیم و گل دوم آنها نیز غیرمنتظره بود. در شرایطی به رختکن رفتیم که برتری مان قطعی نبود و هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد اما خوشبختانه در نیمه دوم از موقعیت های مان به درستی استفاده کردیم و 5 گل دیگر زدیم.»

صدرنشینی با تفاضل گل:« این نوع صدرنشینی هم در نوع خود مهم و باارزش است اما هنوز در شروع رقابت ها هستیم. تیم هایی مثل اتلتیکو و والنسیا 5 امتیاز با صدر فاصله دارند اما هنوز راه درازی تا پایان باقی مانده است.»

گل های دریافتی:« اوئسکا موقعیت های زیادی نداشت و از معدود فرصت هایش به دو گل رسید. یکی در همان دقایق ابتدایی بود و خوشبختانه غافلگیر نشدیم. هیچکس دوست ندارد در شروع بازی گل دریافت کند اما هیچ تیمی دیگر دست و پا بسته برابر شما قرار نمی گیرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjnyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده از سیستم چرخشی استفاده نکرد/علت مشخص شد!