تاریخ انتشار: 1397/06/14 16:47
کد خبر: 131579

رفیق رونالدو راز وی را فاش کرد!

رونالدو تابستان امسال و پس از 9 سال حضور درخشان در رئال راهی یوونتوس شد.

کمتر کسی تصور می کرد که رونالدو از رئال جدا شود اما او پس از اختلافات گسترده با رئیس رئال سرانجام تصمیم به جدایی گرفت.

آلوارو موراتا، ستاره سابق رئال که اکنون برای چلسی بازی می کند، در مورد جدایی رونالدو گفت:« باورکردنی نبود و تصور می کردم که با رئال تمدید کند. مشکل رونالدو این بود که احساس می کرد قدرش را نمی دانند. پیش از شروع جام جهانی، با یکی از مسئولان یوونتوس صحبت می کردم و او به من گفت که می دانی چه بازیکنی قرار است به یووه بیاید؟ بازهم باور نکردم. حتی والدین من هم می گفتند که امکان ندارد رونالدو از رئال جدا شود. در هر صورت او به تیم بدی نرفته و از خیلی جهات قابل مقایسه با رئال است. یوونتوس باشگاهی بزرگی است.»

موراتا در مورد اظهارنظر اخیر رونالدو در مورد اینکه در یووه، احساس بودن در خانواده را دارد گفت:« معتقدم منظور رونالدو این نبود که بازیکنان رئال مثل یک خانواده نیستند او به مساله ای دیگر(مدیریت) اشاره داشت. هر کسی در رئال بازی کرده، به صمیمیت بازیکنانش اذعان دارد.»

ناکامی رونالدو در گلزنی:« هر سال می گویند او تمام شده اما در نهایت 50 گل می زند. وقتی گلزنی هایش شروع شود، دیگر کسی از او انتقاد نخواهد کرد. یوونتوس از لحاظ تاکتیکی تیمی فوق العاده باکیفیت است و با رونالدو بهتر نیز خواهد شد. آنها از شانس های مهم قهرمانی اروپا هستند اما نه فقط به خاطر داشتن رونالدو.»

بازگشت به رئال:« چرا که نه. روزی ماریانو گفت که نمی توان به رئال پاسخ منفی داد و حالا می بینید که بازگشته است. فعلا از حضور در چلسی خوشحالم ولی کسی از آینده خبر ندارد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvrbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سرنوشت‌ساز زیدان به مادرید!