تاریخ انتشار: 1397/06/15 09:01
کد خبر: 131491

بوندس‌لیگا اعلام کرد؛خارج از آلمان بازی نمی کنیم

تصمیم لالیگا برای برگزاری چند بازی از این لیگ در خارج از اسپانیا از سوی هواداران و کارشناسان فوتبال با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است.
بوندس‌لیگا اعلام کرد؛خارج از آلمان بازی نمی کنیم

با اینکه تاریخ رسمی برگزاری بازی‌هایی از لالیگا که قرار است در آمریکا انجام شود هنوز اعلام نشده ولی بوندس‌لیگا اعلام کرد که به هیچ وجه قصد ندارد بازی‌های لیگ آلمان را در خارج از این کشور برگزار کند.

 

کریستین زایفرت، رئیس سازمان لیگ فوتبال آلمان که در همایش سالانه‌ی این سازمان در فرانکفورت سخنرانی می‌کرد تضمین داد که هیچ یک از مسابقات رسمی بوند‌س‌لیگا در خارج از آلمان برگزار نخواهد شد. به گزارش خبرگزاری دویچه‌وله زایفرت اعلام کرد چنین اقدامی بی‌احترامی بزرگی به همه‌ی فوتبالدوستان آلمانی خواهد بود و گفت:" ما هرگز حتی یک بازی رسمی را بیرون از آلمان برگزار نخواهیم کرد. برگزاری یک بازی رسمی وجدی در خارج از کشور، بازی‌های که بر سر امتیاز باشد، بازی‌ای که تکلیف صعود یا سقوط تیم‌ها را مشخص کند یا هر بازی دیگری که برای دو تیم مهم و تاثیرگذار است، بی‌احترامی بزرگی به هواداران و بازیکنان خواهد بود. این ایده  به اعتقاد من اصلاً قابل بررسی نیست".

 

این در حالی است که در جدیدترین  دور رقابتهای جام حذفی آلمان، هواداران چندین تیم آلمانی به صورت هماهنگ بر علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آلمان دست به اعتراض زده و اعلام کردند این اعتراض‌ها را در طول فصل ادامه خواهند داد. هواداران فوتبال در آلمان از عدم تمایل این دو سازمان به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود در ملا عام و عدم ارتباط برقرار کردن با هواداران ناراحت و عصبانی هستند. دلائل عمده‌ی نگرانی و ناراحتی هواداران فوتبال در آلمان از این قرار است: اضافه شدن مسابقات دوشنبه‌شب‌ها در بوندس‌لیگا، قوانین و مقررات محدودکننده‌ی جدیدی در مورد هواداران که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده، تهدید به حضور گسترده‌تر پلیس در مسابقات و تغییر در سیستم صعود و سقوط تیم‌ها در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر آلمان.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvk7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاههای اروپایی برای جذب ستاره پرسپولیس دست به کار شدند!
دو پیشنهاد از بوندسلیگا و لالیگا؛