تاریخ انتشار: 1397/06/15 09:27
کد خبر: 131487

دالیچ از رونالدو دلجویی کرد

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل پرتغاال از رونالدو دلجویی کرد.
دالیچ از رونالدو دلجویی کرد

دالیچ چند روز قبل و در واکنش به غیبت رونالدو در مراسم بهترین بازیکن فصل اروپا مدعی شد وی بازیکنی خودخواه است اما حالا با تعدیل لحن خود از گفتن این جملات ابراز پشیمانی می کند.

دالیچ گفت: "از گفتن این جملات پشیمانم. البته این بخشی از پاسخ من به سوال در مورد غیبت رونالدو در مراسم بهترین های اروپا و اهدای جایزه به لوکا مودریچ بود که من گفتم این از خودخواهی رونالدو است و من علاقه ندارم چنین بازیکنی در اختیار داشته باشم اما موضوعی شخصی در میان نبوده و شاید صحبتم بد عنوان شد و به همین دلیل متاسفم.

برای جایزه مرد سال فیفا، من به لوکا مودریچ به عنوان گزینه اول رای داده و کریستیانو رونالدو را به عنوان نامزد دوم انتخاب کردم. مودریچ لایق دریافت این جایزه است زیرا بهترین بازیکن جام جهانی، فاتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید و نایب قهرمان جهان با کرواسی شده است و اگرچه رونالدو یکی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتبال است، اما مودریچ امسال عملکرد بهتری ارائه داد.

من علاقه داشتم رونالدو فردا بازی کند اما ما هم به راکیتیچ استراحت داده ایم. رونالدو سزاوار استراحت کردن است و برخی بازیکنان برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان بیشتری برای استراحت دارند. امیدوارم در یورو 2020 شانس رویارویی با رونالدو را داشته باشیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om9xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه ای به حضور رونالدو در تیمم ندارم!