تاریخ انتشار: 1397/06/15 18:04
کد خبر: 131414

آلمان-فرانسه؛ خروس ها در پی تثبیت اقتدار در فوتبال جهان/ آلمان ها در پی جبران ناکامی ها

دیدر تیم های ملی آلمان و فرانسه را باید مهم ترین دیدار دوستانه امشب در بازی های ملی دانست.
آلمان-فرانسه؛ خروس ها در پی تثبیت اقتدار در فوتبال جهان/ آلمان ها در پی جبران ناکامی ها

امین یزدانی؛ امشب و راس ساعت۱۵ :۲۳ به وقت ایران در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا تیم های ملی آلمان و فرانسه به مصاف هم می روند.شاگردان لوو که وداعی تلخ و زود هنگام با جام جهانی روسیه داشتند، درصدد بدست آوردن مجدد اعتبار ازدست رفته خود درمقابل فرانسه، قهرمان جهان هستند.باید دید که برنامه و استراتژی لوگی لوو در بازی مقابل خروس ها چگونه خواهد بود.آیا لوو تغییراتی را در سبک بازی و همچنین در ترکیب تیمش خواهد داشت؟

در بازی امشب ،قطعا اوزیل به دلیل  مسائلی که پیش و پس از جام جهانی در افکار عمومی مردم وجامعه ورزشی آلمان پس از تصویری که با اردوغان انداخته بود که منجر به خداحافطی اش ازتیم ملی آلمان شد،درترکیب نخواهد بود.اما فکر کنم‌ لوو تغییرات چندانی در آرایش و سیستم پایه تیمش نخواهد داشت،هرچند درسبک بازی تمام مالکانه اش،تغییراتی اساسی خواهد داد.ازطرفی آمادگی فوق العاده این روزهای گورتسکا در ترکیب بایرن،لوو رامجاب به استفاده از این هافبک خلاق در میانه زمین خواهد کرد.

دست لوو در استفاده از وینگرها نسبت به سایر پست ها درترکیب تیمی اش بیشتر است(درکسلر،ورنر،سانه،رویس). بازگشت لروی سانه،یکی دیگر از خبرهای خوش در اردوگاه مانشافت خواهد بود.مشکل لوو نبود یک مهاجم هدف ذاتا  گلزن ازجنس گرد مولر،هروبش،فولر و کلوزه ،در پیشانی  حمله است.او از تیمو ورنر بعنوان نوک هدف کاذب استفاده می کند که در جام جهانی روسیه جواب نداد،زیرا ورنر ذاتا یک مهاجم هدف نیست و بهترین کارایی این مهاجم سرعتی - تکنیکی ،پشت مهاجم یا بازی درکناره هاست.

در آن سوی زمین فرانسه ای قرار دارد که با دشام قهرمان جهان شد و قطعا با همان ترکیب وشاکله اصلی که جهان را فتح کرد،وارد بازی می شود.آنها کمترین تغییرات را نسبت به سایر تیم ها خواهند داشت،هرچند در بازی امشب، لوریس را به علت مصدومیت دراختیار نخواهند داشت و آرئولا را درون دروازه خواهند داشت.

دشام احتمالا از زوج گریزمان و ژیرو درخط حمله استفاده خواهد کرد ونقش گریزمان را ورای آنچه در اتلتی می بینیم،در ترکیب خروس ها خواهیم دید.دشام آزادی عمل بیشتری را به گریزمان درطول بازی می دهد و شعاع حرکتی گریزمان را بسیار بیشتر از آنچه سیمیونه برای  این بازیکن  تعریف کرده،درنظر می گیرد.

زوج کانته،پوگبا درمرکز زمین ،موتورمحرکه خروس ها هستند.سرعت ویرانگر و حرکت طولی امباپه و جنگندگی و درخدمت کار تیمی متویدی درکناره ها و اضافه شدن پاوارد و مندی(لوکاس) دو مدافع کناری از فرانسه در فاز هجومی، از فرانسه تیمی با برنامه و کاملا تاکتیکی ساخته است. واران و اومتیتی همچنان درقلب دفاع فرانسه بازی خواهند کرد.

دشام ازمدل پایه ۱-۳-۲-۴ استفاده می کند که درطول بازی به دو مدل ۲-۴-۴ و ۳-۳-۴ نیز تبدیل میشود.از طرفی ورژن جدید جام ملت های اروپا واز سویی تقابل دو قهرمان اخیر جام های جهانی ،می تواند جذابیت این دیدار را دو چندان می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw8pg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقسیم بندی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تفکیک برند لباس هایشان +عکس