تاریخ انتشار: 1397/06/17 12:31
کد خبر: 131211

ستاره های مد نظر دیوید بکام لو رفتند

دیوید بکام هفته‌ی جاری با رونمایی از باشگاه خود اینتر میامی دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد ولی شگفتی‌های بزرگ این پروژه‌ی ابرستاره‌ی دنیای فوتبال همچنان ادامه دارد.
ستاره های مد نظر دیوید بکام لو رفتند

ستاره‌ی سابق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید برای باشگاه خود فهرستی از ستاره‌های بزرگ فوتبال تهیه کرده که قصد دارد آنها را به تیمش اینتر میامی منتقل کند. انتشار نام این ستاره‌ها در کنار نام پرآوازه‌ی دیوید بکام توجه‌های بسیاری را به لیگ فوتبال MLS آمریکا و تیم تازه تاسیسش جلب کرده است.

 

بکام برای انتخاب ستاره جهت انتقال به تیم خود هیچ حد و مرزی قائل نشده است. یکی از ستاره‌های مورد نظر بکام، کریستیانو رونالدو است. با اینکه رونالدو اخیراً با باشگاه یوونتوس قرارداد امضا کرده و به ایتالیا منتقل شده ولی زمانی که اینتر میامی از سال 2020 رسماً به لیگ MLS بپیوندد امکان انتقال رونالدو به این تیم کاملاً محتمل است.

 

اما بکام برای جدا کردن ابرستاره‌ای مثل رونالدو از یوونتوس و انتقالش به لیگ MLS مسلماً باید به او قراردادی پیشنهاد دهد که رکورد قراردادهای تاریخ فوتبال را خواهد شکست.

 

بکام علاوه بر رونالدو به ستاره‌های دیگری نیز چشم دوخته. کسانی مثل رادامل فالکائو بازیکن موناکو. هدف دیگر دیوید بکام وین رونی، همبازی سابق او در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است. کاپیتان سابق سه‌شیرها و بهترین گلزن تیم ملی انگلیس اخیراً به باشگاه دی‌سی یونایتد و لیگ MLS ملحق شده و در نتیجه انتقال او به تیم دیگری از این لیگ چندان دشوار نخواهد بود.

 

 

از دیگر ستاره‌های مورد نظر بکام، جیمز میلنر از لیورپول است. با اینکه انتقال او به اندازه‌ی رونالدو یا رونی سر و صدا نخواهد کرد ولی کسی در توانایی‌های فوتبالی میلنر تردیدی ندارد. میلنر در لیورپول درخشان ظاهر شده ولی زمانی که به اینتر میامی بپیوندد سی و چند ساله خواهد بود و لیگ MLS به احتمال زیاد آخرین ایستگاه فوتبالی میلنر خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky8aq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح گریزمان درخصوص دلایلش برای ماندن در اتلتیکومادرید