تاریخ انتشار: 1397/06/18 15:05
کد خبر: 131071

گالاتاسرای برای جذب انصاری فرد نامه نگاری کرد

باشگاه گالاتاسرای برای جذب ملی‌پوش ایرانی با فدراسیون فوتبال ترکیه نامه‌نگاری کرده است.
گالاتاسرای برای جذب انصاری فرد نامه نگاری کرد

و به نقل از سایت روزنامه فوتو اسپور ترکیه، باشگاه گالاتاسرای در آخرین دقیقه و در صورت موافقت فدراسیون فوتبال ترکیه کریم انصاری‌فرد را به خدمت خواهد گرفت.

باشگاه گالاتاسرای با تکیه بر قوانین لیگ‌های معتبر اروپایی همانند آلمان، ایتالیا و روسیه که برخی از باشگاه‌ها می‌توانند با موافقت‌نامه فدراسیون فوتبال کشورشان با وجود پایان زمان فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جدیدی را جذب کنند امیدوار به عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی است. نامه باشگاه گالاتاسرای به فدراسیون فوتبال ترکیه ارسال شده و در صورت اخذ موافقت‌نامه ویژه قرارداد ملی‌پوش ایرانی منعقد خواهد شد.

کریم انصاری‌فرد تا روز پایانی فصل نقل‌وانتقالات تابستانی (2018/8/31) تحت قرارداد باشگاه المپیاکوس یونان قرار داشت و پس از این تاریخ بازیکن آزاد محسوب می‌شود. باشگاه گالاتاسرای با اشاره به این موضوع و موافقت‌نامه ویژه فدراسیون‌های فوتبال اروپایی قصد دارد تا مهاجم فصل گذشته المپیاکوس را جذب کند.

این در حالی است که باشگاه ناتینگهام فارست و آیتور کارانکا (سرمربی) تیم انگلیسی از توافق با کریم انصاری‌فرد برای عقد قرارداد خبر دادند. تیمی که در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5zej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقم مورد نظر المپیاکوس برای ترانسفر انصاری فرد