تاریخ انتشار: 1397/06/18 23:16
کد خبر: 131010

تدبیر آلگری از زمان پیوستن رونالدو به یوونتوس

آلگری تاکتیک تیمش را برای بیشترین استفاده از رونالدو طراحی کرده است.
تدبیر آلگری از زمان پیوستن رونالدو به یوونتوس

سانتر، سانتر و سانترهای بیشتر درون محوطه جریمه. این تدبیر آلگری از زمان پیوستن رونالدو به یوونتوس بوده است. سرمربی ایتالیایی با این حربه تلاش کرده تا بیشترین بهره را از ستاره پرتغالی تیمش بگیرد. تدبیری که به نظر نمی رسد به زودی زود هم تغییر کند.

گاتزتا دلااسپورت در گزارش اخیر خود به بررسی روش بازی یوونتوس در سه مسابقه ابتدایی این فصل پرداخته است؛ این رسانه مدعی است اساس برنامه تاکتیکی آلگری در فصل جدید با حضور رونالدو، افزایش شمار بازیکنان در گوشه های زمین بوده تا از این طریق سانترهای بیشتری روی محوطه جریمه ارسال شود.

ماسیمو آلگری بر این باور است با بازیکنان کنونی، این بهترین روش برای گلزنی و کسب برد در هر مسابقه است. اعداد و ارقام هم دروغ نمی گویند. در سه مسابقه ابتدایی فصل، یوونتوس با ارسال ۷۹ سانتر درون محوطه جریمه، رکورددار بوده و البته در این سه بازی، سه برد مقابل کیه وو، لاتزیو و پارما کسب کرده است. آن ها بیش از هر تیم دیگری در این سه مسابقه سانتر داشته اند. چیزی در حدود ۲۵ سانتر در هر مسابقه!

از این تعداد سانتر، آلکس ساندرو با ارسال ۲۳ سانتر، در صدر است، کانسلو ۱۱ سانتر داشته و کوادرادو و کاستا نیز هر کدام ۹ سانتر داشته اند. اما در این تدبیر، هنوز یک جای کار به ثمر ننشسته است! آن هم گلزنی رونالدو است. با وجود آن که یوونتوس در این سه مسابقه هشت گل از روی همین سانترها زده رونالدو هم مهارت خاصی در زدن ضربات سر و قدرت تمام کنندگی در محوطه جریمه دارد ولی هنوز عدد صفر در مقابل نام او در جدول گلزنان سری آ قرار دارد. موضوعی که البته مایه نگرانی آلگری نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj7lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آلگری: رونالدو نگران نیست، او می خندید!