تاریخ انتشار: 1397/06/19 20:58
کد خبر: 130910

ادعای عجیب رونالدو در خصوص رقیب دیرینه خود لیونل مسی!

رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، جدا از مهارت های فوتبالی به دیگر بحث ها نیز کشیده شده است.

مسی و رونالدو حدود 10 سال است که رقبای مستقیم یکدیگر هستند. در این 10 سال، هر کدام از این دو، 5 توپ طلا کسب کرده اند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند. حال پیتر کراوچ، از قول ریو فردیناند، خاطره بسیار جالبی از زمان حضور رونالدو در یونایتد تعریف کرد. رونالدو که سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست، در نهایت توانست با شماره 7 این تیم به یکی از بهترین های جهان تبدیل شود. ولی سال آخر حضور او در یونایتد با رقابتش با مسی همزمان شده بود که فردیناند خاطرات جالبی از آن دوره برای کرواچ نقل کرده است.

کراوچ در کتابی که به تازگی منتشر کرده نوشت:" ریو فردیناند خاطراتی از رونالدو برای ما نقل می‌کرد. او می‌گفت که رونالدو جلوی آینه می‌ایستاد، دست در موهایش می‌کرد و می‌گفت:" واو! من چقدر زیبا هستم. دیگر بازیکنان یونایتد با او شوخی می‌کردند و می‌گفتند که به هر حال لیونل مسی بازیکن بهتری نسبت به توست. او هم جواب می‌داده:" بله ولی مسی انقدر خوشتیپ نیست!"

پس از ترک رئال در سال 2009، رونالدو راهی رئال شد و موفقیت‌های بسیاری نیز در این تیم کسب کرد. او در نهایت در تابستان جاری  با 100 میلیون پوند راهی یوونتوس شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj7pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جنگی که با رفتن رونالدو تمام شد/مسی سلطان لالیگا خواهد شد!