تاریخ انتشار: 1397/06/19 22:01
کد خبر: 130902

قطعا مسی بهترین بازیکن جهان است

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا همچنان بر موضع خود مبنی بر اینکه لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان است، پافشاری می‌کند.

انریکه سه فصل هدایت مسی را در بارسلونا برعهده داشت و حتی صحبت از اختلاف بین این دو نیز در آن زمان مطرح شده بود. با این حال او در بارسا، بارها مسی را بهترین دانسته بود و حالا که او سرمربی اسپانیا شده، همچنان بر موضع خود تاکید دارد. این در حالیست که لوکا مودریچ از جدی ترین گزینه های کسب عنوان بهترین بازیکن جهان و توپ طلا به حساب می‌آید.

او در این رابطه گفت:" اگر بخواهم راجع به کرواسی صحبت کنم، دوست دارم از مودریچ و راکیتیچ حرف بزنم. اگر بخواهم از بهترین بازیکن جهان صحبت کنم، قطعا از مسی حرف خواهم زد. اگر قرار بود عنوان بهترین بازیکن جهان را من اهدا کنم، آن را به مسی می‌دادم."

انریکه درباره اعتمادش به دخیا گفت:" کار من به عنوان مربی این است که با بازیکنان ارتباط نزدیکی داشته باشم. دیوید خیلی پخته و حرفه ای است و به عنوان یک بازیکن حرفه ای، باید آماده دریافت هرگونه تمجید و انتقادی باشد."

انریکه درباره ایسکو گفت:" ایسکو می‌تواند در هر پستی بازی کند، حتی 9 کاذب. سائول شرایط ویژه ای دارد، او هر آنچه باید برای اینکه به بازیکن مهمی تبدیل شود را دارد ولی رقابت در تیم ما بسیار بالاست."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27awgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راکتیچ به صورت تمام قد از هافبک رئال مادرید حمایت کرد