تاریخ انتشار: 1397/06/20 17:39
کد خبر: 130801

مدافع آبی‌ها در آستانه عقد قرارداد با تیم روسیه‌ای

مدافع سابق تیم ملی انگلیس و چلسی در شرف حضور در تیم اسپارتاک قرار دارد.
مدافع آبی‌ها در آستانه عقد قرارداد با تیم روسیه‌ای

 جان تری در آستانه پیوستن به اسپارتاک مسکو است. این کاپیتان سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، در آزمایش پزشکی اسپارتاک شرکت کرده و قراردادی به ارزش 3 میلیون پوند در سال امضا خواهد کرد. این بازیکن 37ساله پس از ترک استون‌ویلا در تابستان بدون تیم بود. او می‌خواست با ویلا به لیگ برتر بازگردد اما این تیم در فینال پلی‌آف مقابل فولام شکست خورد و نتوانست به دسته برتر برسد.

اسپارتاک در لیگ اروپا با رنجرز با هدایت استیون جرارد همگروه است و به این ترتیب تری ممکن است به ورزشگاه ایبراکس برود و در آنجا بازی کند. چلسی هم در این رقابت‌ها حاضر است و این احتمال وجود دارد که دو تیم اسپارتاک و چلسی در مراحل حذفی به هم برخورد کنند. این مدافع میانی چهار پیشنهاد جدی داشت که یکی از یک باشگاه لیگ برتری بود اما ترجیح داد دست کم برای یک سال در اسپارتاک بازی کند.

او ممکن است مدت بیشتری هم در این باشگاه بماند و گفته می‌شود این قرارداد قابل تمدید به دو سال است. تری البته خاطره خوبی از مسکو ندارد. او در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو در سال 2008 بود که در ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان، سر خورد و پنالتی‌اش مقابل منچستریونایتد را از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369rbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر هادرزفیلد به چلسی پیوست