تاریخ انتشار: 1397/06/21 01:18
کد خبر: 130748

اسپانیا 6-0 کرواسی: تحقیر کرواسی در خاک اسپانیا/ بازگشت اژدهای سرخ

تیم ملی اسپانیا در دیداری از رقابت های لیگ اروپا، با نتیجه باورنکردنی 6-0 کرواسی را از پیش رو برداشت.
اسپانیا 6-0 کرواسی: تحقیر کرواسی در خاک اسپانیا/ بازگشت اژدهای سرخ

شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار با ارائه یک نمایش درخشان، موفق شدند شش بار دروازه نایب قهرمان جهان را باز کنند و به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنند.

کرواسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما اسپانیایی ها خیلی زود پیش کشیدند و بازی به تعادل کشیده شد اما در این دقایق موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

در ادامه اسپانیایی ها بر بازی مسلط شدند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند. روی ارسال دیدنی دنی کارواخال از سمت راست بود که سائول نیگز بالاتر از مدافعان کرواسی ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.

بعد از این گل کرواسی برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت اما این بازیکنان اسپانیا بودند که خیلی زود توانستند بر بازی مسلط شوند و در دقیقه 33 به گل دوم رسیدند. مارکو آسنسیو که روی غفلت مدافعان کرواسی صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 2-0 کرد.

تیم میهمان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 35، گل سوم را دریافت کرد. حرکت خوب آسنسیو از سمت راست و ضربه تماشایی او، بعد از برخورد به تیرک دروازه و سپس بدن لووره کالینیچ، دروازه بان حریف، وارد دروازه شد.

بازیکنان کرواسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول پیش کشیدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه اسپانیا ایجاد کنند و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اسپانیا هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل چهارم رسید. در دقیقه 49 بود که روی پاس عمقی مارکو آسنسیو، رودریگو با لووره کالینیچ تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، دروازه را باز کرد.

فشار حملات اسپانیا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم می توانست در دقیقه 52 به گل پنجم برسد اما پرچم کمک داور، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

ولی تنها 5 دقیقه بعد، سرخیو راموس اختلاف را به پنج رساند. روی ضربه کرنر مارکو آسنسیو از سمت راست دروازه کرواسی بود که سرخیو راموس با ضربه سر دروازه را باز کرد.

این گل هم از فشار حملات اسپانیا کم نکرد و این تیم همچنان بر بازی مسلط بود تا اینکه در دقیقه 70 به گل ششم رسید. پاس در عرض آسنسیو از سمت راست، داخل محوطه جریمه به ایسکو رسید و او هم با یک ضربه عالی، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان کرواسی برای لحظاتی از لاک دفاعی خارج شدند و یکی دو حمله نصفه و نیمه روی دروازه اسپانیا داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای به وجود بیاورند.

در دقایق پایانی، بازیکنان اسپانیا به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 6-0 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458gnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی | سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد