تاریخ انتشار: 1397/06/22 10:11
کد خبر: 130579

اتفاقی خاص در تمرین بایرن مونیخ

صبح روز سه‌شنبه تمرین معمول بایرن مونیخ که برای دیدار با بایر لورکوزن در کمپ تمرینی اختصاصی این تیم انجام می‌شد با یک اتفاق خاص همراه بود.
اتفاقی خاص در تمرین بایرن مونیخ

اتفاق خاص تمرین بایرن زمانی رقم خورد که به خواست نیکو کوواچ، سرمربی این تیم، از دو بازیکن بایرن تست خون گرفته شد. آنهم در میانه‌ی میدان، در حالی که آنها تا چند لحظه پیش دویده بودند و قطرات عرق هنوز بر پیشانی‌شان می‌درخشید.

در میانه‌ی دو تمرین که بازیکنان برای استراحتی کوتاه ایستاده بودند، هولگر برویش مربی بدنسازی بایرن به سراغ سرژ گنابری 23ساله و آرین روبن 34ساله رفت و با یک دستگاه مخصوص، انگشت‌های آنها را سوراخ کرده و از آنها نمونه‌ی خون گرفت. این تست سریع برای سنجش میزان CK یا آنزیم کریاتین کیناز خون انجام می‌شود.

اگر میزان CK خون بالا باشد نشان دهنده‌ی این است که عضلات بیش از حد تحت فشار هستند. در این شرایط احتمال مصدومیت عضلات و ماهیچه‌ها افزایش می‌یابد و کادر فنی بایرن نمی‌خواهند شاهد چنین اتفاقی برای بازیکنان خود باشند.

گنابری در ماه مه سال گذشته با مصدومیت عضلانی روبرو شده و مدتی از میادین دور مانده بود. اما او در فصل جدید که به میادین بازگشته تا کنون مصدومیتی نداشته است. مشخص است که نیکو کوواچ برای فصل پیش رو روی سرژ گنابری حساب ویژه‌ای باز کرده و نمی‌خواهد او را بار دیگر به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvb8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع بایرن مونیخ پرده از یک ماجرا برداشت