تاریخ انتشار: 1397/06/22 19:37
کد خبر: 130506

پاسخ منفی بازیکن دو رگه ایرانی - آلمانی به درخواست کی‌روش

دنیس اکرات، بازیکن ایرانی - آلمانی حاضر در فوتبال اسپانیا، علاقه‌ای به حضور در تیم ملی فوتبال ایران ندارد.
پاسخ منفی بازیکن دو رگه ایرانی - آلمانی به درخواست کی‌روش

 در تاریخ فوتبال ایران و پس از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی، بازیکنان دورگه زیادی به جمع ملی پوشان کشورمان اضافه شدند و برخی از آن‌ها مانند رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، مهرداد بیت آشور و ... عملکرد مناسبی داشتند و برخی دیگر پس از حضور کوتاه، دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را هم ندیدند.

جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی فوتبال جهان، دنیس اکرات ۲۱ ساله است. او متولد ۹ ژانویه ۱۹۹۷ در آلمان است و سابقه بازی در تیم‌های کلن و بورسیا مونشن گلادباخ را دارد و در سال ۲۰۱۷ به اسپانیا رفت و به تیم دوم سلتاویگو پیوست.

دنیس از پدر و مادر ایرانی - آلمانی و برای تیم ملی زیر ۱۹ سال آلمان هم یک بازی انجام داده است، اما طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) او برای تیم بزرگسالان کشوری بازی نکرده و در صورت تمایل می‌توانست به تیم ملی ایران بپیوندد. پس از انتشار گزارش باشگاه خبرنگاران جوان که از علاقه کی روش به دنیس اکرات برای جایگزینی او در خط حمله به جای سردار آزمون و رضا قوچان نژاد گفته بود، حالا خبر رسیده، او قید حضور در تیم ملی فوتبال ایران را زده است و علاقه دارد در آلمان فوتبال حرفه اش را ادامه دهد.

اکرات در تیم فوتبال سلتاویگو اسپانیا بازی می‌کند و این تیم پس از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لالیگا با کسب ۷ امتیاز پس از بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم قرار دارد و باید در چارچوب هفته چهارم به مصاف خیرونا برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq9j8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال ملاقات مسی با بدل ایرانی اش در اسپانیا