تاریخ انتشار: 1397/06/23 23:12
کد خبر: 130376

بنیتس: آرسنال هنوز هم تیم خوبی است؛ امری در آرسنال موفق خواهد شد

بنیتس در هموطن خود، پتانسیل موفقیت در لیگ برتر را می بیند.
بنیتس: آرسنال هنوز هم تیم خوبی است؛ امری در آرسنال موفق خواهد شد

 رافائل بنتیس شک ندارد که اونای امری به مربی موفقی در لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

بنتیس گفت: امری از دو شکست پیاپی برابر منچسترسیتی و چلسی در ابتدای فصل جاری برگشت و با تیمش دو پیروزی برابر وست هم و کاردیف کسب کرد. یکی از دغدغه های طرفداران آرسنال دریافت ۸ گل طی ۴ بازی و نداشتن حتی یک کلین شیت در این مدت است.

وی افزود: با این حال بنیتس که رابطه خیلی خوبی با امری دارد، حس می کند که آرسنال در یک دوره گذار قرار دارد. او در آستانه رویارویی با توپچی ها در مورد امری گفته است:

رافائل بنتیس در ادامه گفت: " امیدوارم به دست کم یک هفته دیگر برای انجام دادن کاری که در راستای آن تلاش می کند، نیاز داشته باشد. اما به نظرم او مربی خوبی است و در تلاش است تا کار خاصی انجام دهد. گاهی تغییر دادن شرایط در کشور دیگری آسان نیست. اما در حال صحبت کردن در مورد آرسنال هستیم. آرسنال تیم خیلی خوبی بود که به پاسکاری و فوتبال بازی کردن روی زمین عادت داشت. به نظرم اونای هم در تلاش است تا کار مشابهی را انجام دهد و در برخی جنبه ها که نیاز به پیشرفت دارند، تیمش را بهتر کند. اما در هر صورت آرسنال تیم خوبی بود و حالا هم با یک مربی جدید تیم خوبی است اما یقینا آن ها به صدر جدول خواهند رسید."

وی گفت: او در ارزیابی سبک کاری امری معتقد بود که هر دو نفر فلسفه مشابهی را دنبال می کنند.

بنتیس در ادامه افزود: " او مربی خوبی است که دوست دارد تیمی منسجم در اختیار داشته باشد. سبک بازی او به سبک بازی ما در والنسیا یا حتی لیورپول شباهت بسیاری دارد. تیمش منجسم است و پرس می کند و وقتی توپ را در اختیار دارند، پاسکاری می کنند و تلاش می کنند بهترین بازی ممکن را به اجرا بگذارند. فرق ماجرا این جا است که او تیمی دارد که به این روش عادت کرده است ولی شاید به مقداری توازن در دفاع نیاز داشت. او در عین حال که ذهنیت تهاجمی اش را حفظ می کند، در تلاش است تا همین توازن را پیدا کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d8oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حیله سرمربی آرسنال برای غلبه بر گواردیولا

 امری: هدف ما دیدن بهترین عملکرد اوبامیانگ و لاکازت است
۷۰ درصد زمان بازی را در اختیار داشتیم

دلیل غیبت ستاره سرخ پوشان مشخص شد
امری: این بار از فرصت‌هایمان استفاده کردیم