تاریخ انتشار: 1397/06/27 08:30
کد خبر: 129895

حرکت بالعربی در بازی با بایرن مونیخ دردسر ساز شد

کریم بالعربی بازیکن لورکوزن که در جریان دیدار این تیم با بایرن مونیخ با تکلی بی‌‌محابا رافینیا بازیکن این تیم را مصدوم کرده بود، توسط کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان محروم شد.
حرکت بالعربی در بازی با بایرن مونیخ دردسر ساز شد

کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفت حرکت بالعربی که از آن به عنوان بی‌احتیاطی خطرناک یاد کرده را با چهار بازی تعلیق از شرکت در بازی‌های لورکوزن و همچنین پرداخت 10هزار یورو جریمه‌ی نقدی تنبیه کند. بالعربی در جریان بازی هم از سوی داور با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شده بود.

در جریان بازی بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در هفته‌ی سوم رقابتهای بوندس‌لیگا، بازی‌ای که با پیروزی 3-1 بایرن به پایان رسید، در اواخر بازی، کریم بالعربی بازیکن تیم لورکوزن در جایی که نیازی به تکل خشن وجود نداشت، از پشت سر با انجام یک تکل بی‌محابا رافینیا را سرنگون کرد. شدت برخورد به حدی بود که رافینیا تا دقایقی بیهوش روی زمین افتاده بود و در نهایت با  کمک تیم پزشکی بایرن از زمین چمن بیرون برده شد.

 

البته بالعربی کمی بعد از پایان بازی بایرن و لورکوزن، در حساب اینستاگرام خود بابت آن تکل عذرخواهی کرد و گفت به هیچ وجه قصد نداشته رافینیا را عمداً مصدوم کند. این در حالی است که اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان بازی از حرکت بالعربی با عنوان ضرب و جرح عمدی یاد کرد و به فدراسیون فوتبال آلمان پیشنهاد داد که بازیکن خاطی را سه ماه از شرکت در میادین منع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z558j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خانگی بایرن مونیخ مقابل لورکوزن/ «گرگ‌ها» در خانه متوقف شدند