تاریخ انتشار: 1397/06/27 10:32
کد خبر: 129878

صحنه ای که می تواند تاوان سنگینی برای ستاره ایرانی داشته باشد+عکس

ریسک استفاده از ستاره ایرانی در بازی آغازین هفته هفتم ژوپیرلیگ دردسرساز شد تا خرید 5 میلیون یورویی جدال حساس امشب با دورتموند را از دست بدهد.
 صحنه ای که می تواند تاوان سنگینی برای ستاره ایرانی داشته باشد+عکس

کاوه رضایی خرید گران قیمت روزهای پایانی تابستان 2018، مهاجمی که انتخاب اول ایوان لکو برای خط حمله بروژ در بازگشت به رقابت های اروپایی بود به خاطر ریسک عجیب این مربی کروات در استفاده از مهاجم ایرانی مقابل لوکرن در آغاز هفته هفتم ژوپیرلیگ فرصت حضور در بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی جهان به عنوان تنها نماینده ایران را از دست داد.

غیبت کاوه در تمرینات روزهای گذشته به خصوص آخرین جلسه تمرینی بروژ باعث شد تا رسانه های بلژیکی از غیبت قطعی این بازیکن در جدال امشب با بروسیا دورتموند در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا خبر بدهند. بدتر از این خبر به گمانه زنی هایی برمی گردد که نشان می دهد کاوه رضایی ممکن است بین 4 تا 6 هفته از میادین دور باشد.

011

این همان صحنه ای است که رسانه های بلژیکی از آن به عنوان صحنه مصدومیت دوباره کاوه رضایی از ناحیه زانوی راست یاد می کنند، صحنه ای که می تواند تاوان سنگینی برای ستاره ایرانی داشته باشد.

سایت 7sur7 بلژیک امروز با انتشار تصویری از صحنه مصدومیت دوباره زانو کاوه رضایی در جدال با مدافع لوکرن مدعی شد سرمربی بروژ می توانست به جای استفاده از ستاره ایرانی آن هم بعد از دو هفته غیبت در تمرینات و طی کردن روند درمان مصدومیت قدیمی از سایر مهاجمانش در ترکیب سود ببرد تا رضایی با استراحت بیشتر به بازی امشب با دورتموند برسد اما این کار را انجام نداد تا کاوه رضایی با ارائه بدترین نمایش خود از روز انتقال به بروژ نشان بدهد که کاملا از فرم مطلوب دور است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqqav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی تلخ برای ستاره استقلالی لیگ بلژیک

 بهبودی به موقع کاوه رضایی
کاوه رضایی به فهرست بروژ بازگشت