تاریخ انتشار: 1397/06/28 21:01
کد خبر: 129694

شروع گلزنی قوچان‌نژاد در آپوئل قبرس

آپوئل نیکوزیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود نیمه اول دیدار با نئا سالامیس را با برتری پشت سر گذاشته است.
 شروع گلزنی قوچان‌نژاد در آپوئل قبرس

تیم آپوئل نیکوزیا با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد در خط حمله از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در مسابقه معوقه هفته اول لیگ یک فوتبال قبرس مهمان تیم رده سومی نئا سالامیس فاماگوستا بود.

قوچان‌نژاد که در دیدارهای پیش فصل یک بازی مقابل فلورا استونی و دو بار برابر آستانه قزاقستان در مراحل پلی‌آف لیگ اروپا با پیراهن آپوئل نیکوزیا به میدان رفته بود، در مسابقه اخیرشان در چارچوب هفته سوم لیگ یک قبرس هم ۹۰ دقیقه در دیدار با ارمیس بازی کرد که امشب هم در ترکیب تیمش برابر نئا سالامیس حضور داشت.

دو دقیقه از بازی امشب آپوئل نیکوزیا مقابل نئا سالامیس نگذشته بود که رضا قوچان‌نژاد بالاخره موفق شد برای تیم جدیدش گلزنی کند و نخستین گل خود را در پنجمین بازی برای این تیم به ثمر رساند.

یاران قوچان‌نژاد که در دیدار اخیرشان موفق به پیروزی برابر یک بر صفر برابر ارمیس شده بودند، امشب هم برتری خود را حفظ کردند و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول نیز توانستند با گلی که نونو موریاس از روی نقطه پنالتی زد، با برتری ۲ بر صفر به رختکن بروند.

در صورت پیروزی یاران قوچان‌نژاد در مسابقه امشب برابر نئا سالامیس فاماگوستا، ۶ امتیازی می‌شوند و با وجود یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های بالای جدول به رده دوم لیگ یک قبرس صعود خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yppoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به مناسبت خداحافظی قوچان‌نژاد از تیم ملی ایران