تاریخ انتشار: 1397/06/29 17:30
کد خبر: 129596

ابهام روز؛ رونالدو به اولدترافورد می‌رود؟!

با تایید اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دنبال کارت قرمز مستقیم رونالدو در بازی یوونتوس مقابل والنسیا در روز چهارشنبه، پرونده انضباطی بر علیه وی گشوده شده است.
ابهام روز؛ رونالدو به اولدترافورد می‌رود؟!

 کریس رونالدو در دقیقه ۲۹ مسابقه چهارشنبه شب در مستایا به دنبال درگیری با جیسون موریو، مدافع کلمبیایی والنسیا از زمین مسابقه اخراج شد. در تصاویر تلویزیونی اینگونه به نظر رسید که رونالدو با دست موریو را به زمین انداخته و سپس ضربه را به سر او وارد آورده است. فلیکس بریش بعد از مشورت با کمک های خود، تصمیم گرفت با کارت قرمز مستقیم رونالدو را از زمین مسابقه اخراج کند تا CR۷ با چشمانی اشک بار چمن مستایا را ترک کند. 

کارت قرمز به صورت خودکار رونالدو را از بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان که ۲ هفته دیگر در تورین و برابر یانگ بویز خواهد بود، محروم می کند. اما بازی سوم یوونتوس در این مسابقات در روز ۲۳ اکتبر در اولدترافورد و برابر منچستریونایتد خواهد بود و اگر یوفا قصد تشدید محرومیت رونالدو را داشته باشد، او بازگشت به اولدترافورد و دیدار با تیم سابقش را نیز از دست خواهد داد. پرونده رونالدو در روز ۲۷ سپتامبر در نهاد انضباطی و اخلاقی یوفا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458onm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشکهای رونالدو پس از اخراج عجیب مقابل والنسیا