تاریخ انتشار: 1397/06/29 20:01
کد خبر: 129577

ادعای گاردین؛ کریس به اولدترافورد می‌رود

اخراج کریستیان رونالدو در بازی دیشب یوونتوس، به نگرانی هایی درباره ی محرومیت او و عدم حضورش در بازی یوونتوس و منچستریونایتد در ماه اکتبر دامن زده بود ولی روزنامه ی گاردین می گوید رونالدو به اولدترافورد سفر خواهد کرد.
ادعای گاردین؛ کریس به اولدترافورد می‌رود

 گاردین با انتشار مطلبی مدعی شد که رونالدو برای بازی بعدی یوونتوس در لیگ قهرمانان، بازی خانگی این تیم مقابل یانگ بویز سویس محروم بوده و بازی نخواهد کرد ولی در بازی بعدی راه راه پوشان که در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد خواهد بود مشکلی از نظر محرومیت نداشته و می تواند به میدان برود.

در دیدار دیشب یوونتوس و والنسیا رونالدو در دقیقه ی 29 بعد از برخوردی که با جیسون موریو داشت توسط فلیکس بریش داور آلمانی بازی از زمین اخراج شد. بعد از آن موج نگرانی طرفداران CR7 در شبکه های اجتماعی به راه افتاد چرا که طرفداران او نگران بودند فیفا ستاره ی محبوب شان را دو بازی محروم کرده و نگذارد رونالدو بعد از سالها در بازگشت به اولدترافورد با پیراهن تیم جدیدش یوونتوس به میدان برود.

گاردین در گزارش خود از قول منابع خود که نام شان را فاش نکرده مدعی شد که خطای رونالدو از دید یوفا در حد و اندازه ای نیست که برای او محرومیت دوجلسه ای به همراه داشته باشد و کمیته ی انضباطی یوفا به احتمال قریب به یقین تنها به یک جلسه محرومیت او از بازی مقابل یانگ بویز قناعت کرده و CR7 می تواند در دیدار تاریخی یوونتوس و یونایتد در اولدترافورد به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alpjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوفا؛ در مورد حکم رونالدو تحقیق و تفحص می‌کنیم