تاریخ انتشار: 1397/06/29 22:05
ناگلزمان از بازی بعدی هوفنهایم محروم می‌شود؟
کد خبر: 129566

اقدام عجیب سرمربی آلمانی در لیگ قهرمانان

زمانی که بازی هوفنهایم و شاختار دونستک با نتیجه‌ی 2-2 در حال به پایان رسید بود یولیان نگلزمان برای روحیه دادن به تیمش و تغییر نتیجه از هیچ کاری دریغ نکرد حتی از اقداماتی که طبق قوانین فوتبال ممنوع است.
 اقدام عجیب سرمربی آلمانی در لیگ قهرمانان

هوفنهایم در اولین بازی خود در لیگ  قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونستک رفت. در دقایق پایانی بازی زمانی که نتیجه 2-2 مساوی بود، نگلزمان سرمربی هوفنهایم مدیر این تیم تیو هاردونگ را به سمت دیگر زمین فرستاد تا صحبت‌های تاکتیکی او را به صورت اختصاصی به گوش یکی از بازیکنانش، نورت‌فایت برساند. چرا که جو ورزشگاه آنقدر شلوغ و پر سر و صدا بود که این دفاع آخر هوفنهایم نمی‌توانست فریادهای سرمربی خود را بشنود.

تورستن کین‌هوفر، یکی از داوران آلمانی بوندس‌لیگا در گفت و گو با روزنامه‌ی بیلد درباره‌ی این اقدام ناگلزمان گفت:" استفاده از فناوری برای برقراری ارتباط با بازیکنان داخل میدان ممنوع است. در عین حال سرمربی‌ها فقط می‌توانند فقط از محوطه‌ی اختصاصی‌شان در کنار زمین توصیه‌های لازم را به بازیکنان ارائه دهند و هر اقدام غیر از این اگر توسط ناظر بازی گزارش شود می‌تواند به تصمیمات انضباطی منجر شود".

اما  خود نگلزمان در این باره چه می‌گوید. او به بیلد گفت:" من می‌خواستم به وینگر راست تیم‌مان بگویم که بازی را به شکل کنترل شده‌تری باز کند. چون در آن دقایق از این نظر اصلاً خوب کار نمی‌کردیم".

باید دید آیا کمیته‌ی انضباطی یوفا این اقدام نگلزمان را جریمه خواهد کرد یا نه؟ جریمه‌ای که ممکن است به محرومیت او از نشستن روی نیمکت تیمش دست‌کم در بازی بعدی هوفنهایم در چمپیونز لیگ منجر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpg6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مودریچ به احتمال دریافت توپ طلا