تاریخ انتشار: 1397/06/29 22:41
کد خبر: 129560

عجیب ترین پنالتی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

گل دوم منچستریونایتد مقابل یانگ بویز که توسط پل پوگبا به ثمر رسید، می تواند عنوان یکی از عجیب ترین پنالتی های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص بدهد.
عجیب ترین پنالتی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

در این دیدار که با پیروزی 3-0 شیاطین سرخ به پایان رسید، پوگبا با زدن دو گل و دادن یک پاس گل، ستاره تیمش بود اما این شیوه زدن ضربه پنالتی او بود که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

این سومین پنالتی این فصل پوگبا بود. او در هفته اول مقابل لسترسیتی، ضربه اش را تبدیل به گل کرد اما در دیدار مقابل برنلی، جو هارت ضربه این ستاره فرانسوی را دفع کرد تا او در دیدار دیشب با احتیاطی بیش از اندازه ضربه اش را بزند.

پوگبا برای زدن این ضربه 26 قدم برداشت و حدود 9 ثانیه طول کشید تا ضربه اش بزند؛ زمانی طولانی که بسیاری از هواداران منچستریونایتد را در اضطراب فرو برد.

نکته جالب اینکه پوگبا در دیدار مقابل لستر، برای زدن ضربه پنالتی درگیری لفظی مختصری هم با الکسیس سانچس داشت اما اکنون فاش کرد که علی رغم از دست دادن پنالتی مقابل برنلی، مورینیو اجازه داد تا او همچنان جلوتر از روملو لوکاکو و الکسیس، پنالتی زن اول تیمش باشد.

به همین دلیل بعد از اینکه ارسال لوک شاو به دست کوین امبابو برخورد کرد، او بلافاصله توپ را برداشت و روی نقطه پنالتی قرار داد. هرچند 26 گام کوتاه او، باعث شد قلب هواداران یونایتد تندتر بزند اما در نهایت ضربه او به جایی رفت که داوید فون بالومس هیچ شانسی برای مهار آن نداشت.

2

 

پوگبا به خبرنگاران گفت:" من هیچ تردیدی برای زدن پنالتی نداشتم. می دانم که یک پنالتی را مقابل برنلی از دست دادم. جو هارت آن پنالتی را گرفت اما نمی خواستم اشتباهم را تکرار کنم.

من به بازیکنان مان اعتماد داشتم. آنها اجازه دادند من پنالتی بزنم و من باید از آنها تشکر کنم؛ همین طور از سرمربی. او هم به من اجازه داد تا ضربه را بزنم."

مورینیو هم تایید کرد از اینکه پوگبا بار دیگر مسئولیت زدن ضربه پنالتی را برعهده گرفته، خوشحال است زیرا نشان دهنده شخصیت قدرتمند اوست.

" من دوست داشتم که پوگبا بعد اینکه یک پنالتی را از دست داد، زدن یک پنالتی دیگر را برعهده گرفت. او مقابل برنلی ضربه اش را از دست داد اما پنالتی بعدی ای که نصیب تیم شد را برعهده گرفت تا بازی را 2-0 و کار تیم حریف را تمام کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj8q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر آقای خاص درباره جنگ برادران پوگبا در اروپا