تاریخ انتشار: 1397/06/29 22:53
کد خبر: 129557

عذرخواهی امره جان برای اظهارنظر جنجالی

امره جان، هافبک ملی‌پوش آلمانی و باشگاه یوونتوس به خاطر اظهارات خود بعد از اخراج هم‌تیمی‌اش کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس و والنسیا عذرخواهی کرد.
عذرخواهی امره جان برای اظهارنظر جنجالی

 امره جان، هافبک ملی‌پوش آلمانی و باشگاه یوونتوس که در جریان بازی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بعد از تماشای بازپخش صحنه‌ی منجر به کارت قرمز گرفتن و اخراج کریستیانو رونالدو از کوره در رفت و کلمات نامناسبی بر زبان آورد، از اقدام خود عذرخواهی کرد.

دیدار دو تیم یوونتوس و والنسیا که اولین بازی دو تیم در فصل جدی چمپیونز لیگ بود تا اواسط نیمه‌ی اول بدون گل در جریان بود تا اینکه کریستیانو رونالدو بدون اینکه توپی بین او و جیسون موریو بازیکن والنسیا باشد در حاشیه‌ی محوطه‌ی جریمه‌ی والنسیا با او درگیر شد.

فلیکس بریش داور بازی بعد از مشورت با داور پنجم بازی به ستاره‌ی بزرگ یوونتوس کارت قرمز نشان داده و او را مستقیماً از بازی اخراج کرد.

رونالدو که چند روز پیش اولین گل خود را برای یوونتوس به ثمر رسانده بود با چشمهای گریان زمین را ترک کرد. این تصمیم داور مسابقه اما جنجال‌های زیادی به دنبال داشت. تا جایی که حتی خواهر رونالدو اعلام کرد نیروهایی دست به دست هم داده‌اند تا برادرش را نابود کنند.

امره جان هم بعد از پایان بازی که با دو پنالتی میرالم پیانیچ با نتیجه‌ی 2-0 به سود یووه به پایان رسید وقتی تصاویر بازپخش صحنه‌ی منجر به اخراج رونالدو را تماشا کرد از کوره در رفت و کلمات نامناسبی به زبان آورد.

امره جان در آن لحظات عصبانیت گفته بود:" شنیده‌ام که داور گفته به خاطر کشیدن موی بازیکن حریف رونالدو را اخراج کرده. ما که زن نیستیم. ما فوتبال بازی می‌کنیم. اگر به خاطر این حرکت به کسی کارت قرمز داده شود می‌توان به هر خطایی کارت قرمز داد. این حرکت صد در صد مستحق کارت قرمز نبود".

اما امره جان کمی بعد و با بالا گرفتن اعتراض‌ها به اظهاراتش، از حرفهای خود عذرخواهی کرد و در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:" می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و درباره‌ی حرفهایم بعد از بازی دیشب چند کلمه بنویسم. ظاهراً واکنش من بعد از دیدن ویدیوی اخراج کریستیانو رونالدو احساسات بعضی‌ها را جریحه‌دار کرده.

می‌خواهم به این وسیله اعلام کنم که هدف من از آن حرفها به هیچ وجه کوچک شمردن زنان، فوتبال زنان یا برابری جنسیتی نبوده. همه‌ی آنها که من را می‌شناسند می‌دانند که برای خانمها چه احترامی قائلم و به برابری در همه‌ی زمینه‌ها اعتقاد دارم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzpl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خرید جدید یوونتوس بزودی معرفی میشود